Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

برگزاری دیدار مقدماتی جام جهانی کانادا و مکزیک در برف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود اینکه تورنتو و ونکوور گزینه‌های پیش‌روی کانادا برای برگزاری دیدار مقدماتی جام جهانی بین کانادا و مکزیک بودند، کانادا سردترین گزینه یعنی ورزشگاه ادمونتون را انتخاب کرده است.

تیم فوتبال کانادا که در بازی گذشته خود در دمای ۱ درجه، جمعه شب، در مقابل کاستاریکا قرار گرفت با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.

با این وجود بازی کانادا و مکزیک برای هر دو تیم چالش‌برانگیز است.

مکزیک با شکست 2-0 مقابل آمریکایی‌ها در مرحله نهایی مقدماتی 8 تیمی در رده دوم قرار گرفته است. تیم ملی فوتبال مکزیک که در رده نهم جهان قرار دارد، پس از شکست از آمریکا به رده دهم سقوط کرد.

کانادا نیز که در رده ۴۸ جهان قرار گرفته این شانس را دارد که با کسب نتیجه مناسب در بازی روز سه‌شنبه صعود خود را قطعی کند.

طبق گزارش هواشناسی کانادا، پیش‌بینی می‌شود در زمان برگزاری بازی کانادا و مکزیک دمای هوا به منفی ۸ درجه سانتی‌گراد برسد.

آلفونسو دیویس، ستاره فوتبال کانادا، در تمرین روز یکشنبه تیم ملی گفت: «ما کانادایی هستیم و برای این آب و هوا ساخته شده‌ایم. من نمی‌دانم در مورد مکزیکی‌ها چه بگویم، امیدوارم از برف و آب ‌و هوا لذت ببرند.»

وی در ادامه افزود: «ما از مکزیک پیروز می‌شویم و به افرادی که تصور نمی‌کنند تیم ملی کانادا می‌تواند صعود کند، ثابت می‌کنیم که در اشتباه هستند.»

کانادا در حال حاضر تنها تیمی است که بدون شکست، با سه برد و چهار تساوی، در رده سوم قرار گرفته و در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بازی می‌کند. 3 تیم برتر مرحله نهایی کونکاکاف به مسابقات سال آینده قطر راه پیدا خواهند کرد و تیم چهارم نیز به پلی‌آف بین کنفدراسیونی خواهد رفت.

منبع: Dailyhive