Thursday, April 25, 2024
3.6 C
Calgary

دولت کانادا خواستار بازپرداخت CREB می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمک مالی اضطراری دولت کانادا (CERB)، پس از دو سال از شناسایی اولین مورد ابتلا به کووید-۱۹ در کانادا و حمایت مالی از ۸ میلیون آسیب‌دیده ناشی از کروناویروس به کار خود خاتمه داد.

برخی از افرادی که از این کمک مالی استفاده می‌کردند ممکن است مجبور شوند مقداری از این کمک هزینه را بازگردانند.

طبق گزارش اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا، قرار است با افرادی که پیش پرداخت را دریافت کرده‌اند اما پیش از تسویه پرداخت اضافی به کار خود بازگشته‌اند، تماس گرفته شود.

بر اساس این گزارش، کانادایی‌ها با بازپرداخت CERB دچار مشکلات مالی نخواهند شد.

کارلا کوالتر، وزیر کار فدرال در این خصوص گفت: «به منظور حمایت هرچه سریع‌تر از کانادایی‌ها، افرادی که در ابتدای شیوع همه‌گیری از طریق سرویس کانادا برای CERB درخواست داده بودند، پیش پرداخت CERB را دریافت کردند. بسیاری از افراد این کمک هزینه را واگذار کردند اما آنهایی که اقدام به این کار نکرده‌اند باید کمک هزینه را بازگردانند.»


دولت کانادا در نظر دارد با ایجاد برنامه‌های انعطاف‌پذیر بازپرداخت CERB را برای کانادایی‌هایی که ملزم به بازپرداخت این کمک هزینه هستند، تسهیل بخشد.

برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص نحوه بازپرداخت CERB و بررسی پرسش‌های متداول می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

افراد واجد شرایط دریافت CERB می‌توانستند در هنگام فعال بودن این طرح برای یک دوره چهار هفته‌‌ای مبلغ ۲۰۰۰ دلار دریافت کنند.

طرح CERB جایگزین طرح کمک هزینه جبرانی کانادایی (CRB) شد که در ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسید. ممکن است CERB به زودی با طرح مزایای قرنطینه کارگران کانادا جایگزین گردد. همچنین ممکن است طرح مزایای دوران نقاهت بیماری (CRSB) تمدید شود.

 

 

منبع: Dailyhive