Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

سگ وفادار جان صاحبش را پس از سانحه رانندگی نجات داد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

عصر دوشنبه تینزلی درحالی به سمت خودروی پلیس در New Hampshire می‌دوید که ماموران گمان می‌کردند سگی ولگرد یا رها شده است. اما او از نزدیک شدن به آن‎‌ها اجتناب می‌کرد و نمی‌گذاشت او را بگیرند.

دنیل بالدازار، یکی از ماموران پلیس، در اینباره گفت: “ما حس می‌کردیم او قصد دارد چیزی را به ما نشان دهد، زیرا هم قصد رفتن داشت و هم کاملا از آنجا دور نمی‌شد.”

در ادامه ماموران به تعقیب تینزلی پرداخته و خیلی زود به محل حادثه‌ای رانندگی، درست در آن سوی مرز و در ورمونت، رسیدند. تینزلی در کنار گاردریل جاده ایستاد و به وانت صاحبش که از جاده خارج و واژگون شده بود اشاره کرد. سپس ماموران با صاحب او و مسافری دیگر که از خودرو به بیرون پرتاب شده و شدیدا دچار آسیب و سرمازدگی بودند مواجه گشتند.

بالدازار در اینباره گفت: “درست مانند فیلم‌های سینمایی بود. این سگ باوفا جان آن‌ها را نجات داد. بنظرم اگر تینزلی باوفا در آن شب سرد ما را پیدا نمی‌کرد آن دو زنده نمی‌‌ماندند.”

کم لاندری، صاحب تینزلی، به WPTZ گفت که بیشتر اوقات سگ باوفایش در طول سفرها کنارش می‌نشیند و از اینرو او را Guardian Angel نامیده است. او افزود: “این یک معجزه است که تینزلی آنقدر باهوش بود که در شب حادثه جان ما را نجات دهد.”

بگفته لاندری بدن تینزلی پس از حادثه قدری خراش برداشته و بعنوان جایزه و سپاسگذاری برای این اقدام قهرمانانه به او مقدار زیادی گوشت گوزن داده است!

منبع: The Global News