Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

راهنمای سفر یکروزه به لندن در آنتاریو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شاید ورژن کانادایی لندن در آنتاریو شهرت پایتخت بریتانیا را نداشته باشد اما بدون شک جذابیت‌های هیجان‌انگیز و خاص بسیاری دارد. محله تاریخی شهر با رستوران‌ها و میخانه‌های عالی و چهره‌ جنگلی برای برنامه‌ریزی سفری یکروزه از تورنتو کاملا ایده‌آل است.

در ادامه راهنمای سفری یکروزه به Forest City را خواهیم خواند.

صبح

8 صبح از تورنتو حرکت کرده و بزرگراه 403 را به سمت غرب تا بزرگراه 401 ادامه دهید. حدود ساعت 10 صبح به اولین توقفگاه سفر در اینجا خواهید رسید. Bag Lady Sandwich Shop کافه‌ای دلنشین با قفسه‌های پر از بازی‌‎های نوستالژیک، دوربین‌های پولاراید و کتاب‌های آشپزی قدیمی است.

در ادامه به Covent Garden Market که یکی از نمادهای مشهور Londen با بیش از صد سال قدمت است بروید. این ساختمان آجری با ده‌ها غرفه، محصولات محلی تازه را بفروش می‌رساند. در ادامه اگر شرایط جوی یاری می‌کرد اسکیت‌ها را پوشیده و در Rotary Square، پیست عمومی مقابل فروشگاه، به اسکیت بپردازید. سپس به Fire Roasted Coffee Co. در آن سوی خیابان رفته و نوشیدنی داغ خود را از بین بهترین قهوه‌های دنیا انتخاب کنید.

بعدازظهر

Jonathon Bancroft-Snell Gallery یکی از بهترین مجموعه‌های سرامیک معاصر در کانادا را دارد. در این گالری آثار بیش از 100 هنرمند سرتاسر کشور نمایش داده شده و می‌توان از قوری‌های زیبا تا مجسمه‌های بزرگ را تماشا کرد.

برای خوردن ناهار چایخانه و رستورانی کوچک بنام Wisdom Cafe را پیشنهاد می‌کنیم. حتما یک کرپ‌ ژاپنی و خوشمزه، مخروطی شکل و پر از ژامبون دودی، ماهی سلمون و پنیر بز را سفارش دهید.

پس از میل کردن ناهار اگر به ورزش‌های زمستانی علاقه دارید به Boler Mountain رفته و از اسکی و اسنوبوردینگ لذت ببرند. این پیست اسکی 15 مسیر راید داشته که برای هر سطح از توانایی‌ طراحی شده‌اند. اما اگر طرفدار فرهنگ و هنر هستید و می‌خواهید با تاریخچه لندن آشنا شوید به Banting House بروید. در سال 1920 دکتر فردریک بنتینگ در اینجا به ایده کشف انسولین دست یافت. امروزه این خانه برای بزرگذاشت زندگی و فعالیت‌های دتر بنتینگ به موزه تبدیل شده است.

در ادامه برای کشف گذشته شهر به Eldon House بروید. این جاذبه قدیمی‌ترین منزل مسکونی لندن بوده که در سال 1834 ساخته شده و همچنان پابرجاست. فضای داخلی و خارجی خانه ظاهر قرن نوزدهمی خود را حفظ کرده و بازدیدکنندگان می‌توانند با شرایط زندگی در آن دوران آشنا شوند.

برای پیاده‌روی عصرگاهی خیابانی زیبا بنام Richmond Row را پیشنهاد می‌کنیم که منزلگاه بیش از 200 رستوران و فروشگاه است. به Grow and Bloom رفته و از گیاهان، گل‌ها و اشیا دکوری آن دیدن کنید. بوتیک قدیمی Saffron Road را نیز نباید از دست داد.

عصر

شام را باید در Hunter & Co میل کرد. انواع اویسترهای تازه، استیک‌های لذیذ و تاکو‌های تند و آتشین در منو این رستوران یافت می‌شوند. راستی سفر به لندن بدون نوشیدن آبجوهای خوش‌طعم و دلچسب آن ناتمام است. پیش از بازگشت به Anderson Craft Ales رفته و آبجوهای دست‌ساز آن را امتحان کنید. پک‌های شش‌تایی Anderson مدال طلای Canadian Brewing Awards را کسب کرده‌اند، پس حتما پک موردنیاز برای خانه را از آن‌ها بخرید!

منبع: Toronto Star