Tuesday, April 16, 2024
1 C
Calgary

بهترین فرصت‌های شغلی کلگری برای عاشقان سفر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر عاشق سفر هستید اما وظایف شغلی به شما این اجازه را نمی‌دهد بهتر است به فکر تغییر شغل باشید. پس  رزومه‌ای کامل تهیه کرده و پاسپورت خود را دم دست بگذارید!

در ادامه با شش شغل عالی در کلگری برای علاقه‌مندان به سفر آشنا می‎‌شویم.

Air Canada

این شرکت هواپیمایی به دنبال جذب مهماندار، مدیر تجربه مشتری، خدمه خدماتی کابین، تکنسین‌ تجهیزات پشتیبانی زمینی و بسیاری مشاغل دیگر است. بنابراین صاحب کارفرمایی خواهید شد که همیشه نیاز شما به سفر را درک کرده و آن را رفع می‌کند.

Kensington Tour

شعبه کلگری این شرکت گردشگری بدنبال جذب یک نیروی حرفه‌ای در بخش آفریقا است. برای استخدام باید توانایی برنامه‌ریزی، فروش و اجرای تورهای لوکس همراه با راهنما در آفریقا را داشته باشید. بعلاوه بعنوان کارمند از مزایای گوناگون سفر و گردشگری برخوردار شده و امکان رفتن به سفرهای خانوادگی هم خواهید داشت.

Marriot International

این رستوران زنجیره‌ای نیازمند نیروی کار جدید برای شعبه‌های کلگری خود ازجمله Calgary Marriott Downtown Hotel، The Westin Calgary و Courtyard Calgary Airport است. ازجمله این فرصت‌ها می‌توان به مشاغل خدماتی و و همچنین غذا و نوشیدنی اشاره کرد.

Rocky Mountaineer

تصور کنید بواسطه شغل خود سفری از بنف و جسپر تا ونکوور داشته باشید! آژانس Rocky Mountaineer قصد دارد برای فصل 2022 نیروهای جدید در بخش خدمات و غذا جذب کند. پس فرصت را از دست ندهید!

AMA

کار کردن برای Alberta Motor Association همیشه یک امتیاز محسوب می‌شود، مخصوصا اگر بدنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های‌ سفر باشید. کارمندان AMA از تخفیف‌های قابل‌توجه برای هزینه‌های مرتبط با سفر برخوردار می‌شوند. شما می‌توانید در مشاغلی چون مشاور سفر و مدیر تجربه مشتری کار خود را شروع کنید.

Tourism Calgary

گاهی سفر را باید از محل زندگی خود شروع کرد. برای این کار Tourosm Calgary می‌تواند دسترسی به زیباترین جاذبه‌های کلگری را برایتان فراهم کند. هم‌اکنون می‌توانید برای سمت‌هایی چون هماهنگ‌کننده روابط رسانه‌ای، دستیار اداری و فروش و مدیر B2B و بازاریابی درخواست استخدام بفرستید.

منبع: Daily Hive