Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

بهترین پیست‌های اسکیت روی یخ کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اسکیت روی یخ همیشه لذت‌بخش است، مخصوصا اگر در فضای باز باشد. کانادا با داشتن زمین‌های اسکیت در جای جای کشور این فرصت عالی را در اختیار شهروندان قرار داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پیست موردعلاقه خود دسترسی داشته باشند.

در ادامه با بهترین زمین‌های اسکیت کانادا آشنا می‌شویم.

Grouse Mountain، ونکوور، بریتیش‌کلمبیا

سوار گاندولا شده و خود را به قله Grouse Mountain برسانید. در آنجا برکه‌ای یخ‌زده و بسیار زیبا قرار دارد که همه روزه بروی علاقه‌مندان به اسکیت باز است. شما می‌توانید یک شب بسیار رمانتیک را به دور از شهر و درگیری‌های کاری برنامه‌ریزی کنید.

Laurentian Valley Skate Trail، Pembroke، آنتاریو

این مسیر 1.5 کیلومتری با یخ طبیعی پوشیده شده و همه روزه از ماه ژانویه تا مارچ بر روی علاقه‌مندان باز است. بعلاوه در شب‌های پنجشنبه و شنبه در این محل اسکیت عصرگاهی هم برگزار می‌شود. استفاده از این مسیر رایگان بوده و می‌توان با پرداخت کمک‌هزینه به حفظ و نگهداری از آن کمک کرد.

Fairmont Jasper Lodge، جسپر، آلبرتا

اسکیت‌بازان می‌توانند با یک پیاده‌روی کوتاه خود را به محوطه یخ‌زده Jasper Park Lodge برسانند. امکان کرایه تجهیزات اسکیت در Winter Activity Centre وجود داشته و می‌توان خاطرات بیادماندنی را در آنجا رقم زد.

Halifax Common، هالیفاکس، نوااسکوشا

این زمین اسکیت در قلب شهر هالیفاکس قرار داشته و به علاقه‌مندان این اجازه را می‌‎دهد تا بدون پرداخت هرگونه هزینه هر روز در قلب محله تاریخی Halifax Citadel به اسکیت‌بازی مشغول باشند.

Rideau Canal National Historic Site، اتاوا، آنتاریو

Rideau Canal بزرگ‌ترین زمین اسکیت دنیاست. این مسیر با داشتن 7.8 کیلومتر طول از مرکز شهر اتاوا عبور کرده و برخی از بهترین جاذبه‌های دیدنی شهر را در حاشیه خود دارد.

Gatineau Park، چلسی، کبک

طول این مسیر اسکیت 3 کیلومتر بوده و از میان جنگل Gatineau Park در بیرون شهر اتاوا عبور می‌کند. در اطراف زمین اسکیت می‌توان درختان سر به فلک کشیده و مناظر زمستانی بسیار زیبا را دید.

Bowness Park، کلگری، آلبرتا

این پیست دیدنی در شهر کلگری با آغاز زمستان به پارک بازی شهروندان تبدیل می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت 20 دلار و کرایه دوچرخه‌ مخصوص در آن به گشت‌وگذار بپردازید. بعلاوه زمین اسکیت آن کاملا عمومی بوده و کافیست کفش‌های خود را بپوشید و وارد شوید.

Whistler Olympic Plaza، Whistler، بریتیش‌کلمبیا

اگر در Whistler هستید اما بدنبال یک ورزش زمستانی جذاب بجز اسکی و اسنوبوردینگ می‌گردید باید به Whistler Olympic Plaza رفته و در زمین اسکیت زیبای آن ساعات خود را بگذرانید.

منبع: Daily Hive