Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

معرفی پنج فستیوال موسیقی تابستانی در بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان امسال برای نخستین‌بار پس از پاندمی COVID-19 شاهد برگزاری فستیوال‌های موسیقی بزرگ خواهیم بود. بریتیش‌کلمبیا نیز با برداشتن محدودیت‌ها شرایط را برای برگزاری این رویدادهای پرهیجان فراهم کرده است.

در ادامه با پنج مورد از بهترین فستیوال‌های موسیقی تابستان 2022 در بریتیش‌کلمبیا آشنا می‌شویم.

FVDED in the Park

Surrey, BC | July 8 to 9

هشتمین دوره فستیوال FVDED طی دو روز و پس از وقفه‌ای دو ساله در Holland Park، در نزدیکی ونکوور، برگزار خواهد شد. در این جشنواره پر از رقص و موسیقی گروه‌های گوناگون به اجرای قطعات الکترونیک و هیپ‌هاپ می‌پردازند. Illennium و Young Thug معروف‌ترین گروه‌های امسال هستند و امکان خرید بلیت‌ از همین امروز وجود دارد.

Bass Coast

Mission, BC | July 8 to 11

ایده برگزاری جشنواره Bass Coast متعلق به یک زن خوش‌ذوق بوده و همچنان بدون اسپانسر و حمایت مالی به حیات خود ادامه می‌دهد. تمرکز اصلی این فستیوال بر موسیقی الکترونیک است و از تاریخ 8 تا 11 جولای برگزار خواهد شد.

Vancouver Folk Music Festival

Vancouver, BC | July 15 to 17

این فستیوال سالانه در Jericho Beach Park و درست کنار اقیانوس برگزار می‌شود. امسال گروه‌های گوناگون ازجمله Taj Mahal در ساحل چشم‌نواز به اجرا پرداخته و می‌توان از همین حالا بلیت‌ آن را خریداری کرد.

Shambhala

Salmo, BC | July 22 to 25

این فستیوال الکترونیک با حضور حدود 17,000 تماشاگر به مدت سه روز در، BC’s Interior، برگزار می‌شود. Shambhala از سال 1998 آغاز شده و شما می‌توانید از تاریخ 22 تا 25 جولای با کمپینگ در این محوطه از موسیقی نهایت لذت را ببرید.

Rifflandia

Victoria, BC | September 15 to 18

مرکز شهر ویکتوریا در روزهای پایانی تابستان میزبان فستیوال Rifflandia خواهد بود. در طول این جشنواره بیش از 150 هنرمند به مدت چهار روز در 20 سالن اجرای موسیقی دارند.

منبع: Daily Hive