Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

افزایش قیمت خدمات Uber در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت اوبر اعلام کرد بطور موقت هزینه خدمات خود برای مشتریان کانادایی را افزایش می‌دهد. این تصمیم به دلیل رشد قیمت بنزین گرفته شده است.

به این ترتیب هزینه هر سفر 0.50 دلار و هزینه هر سفارش از Uber Eats 0.35 دلار افزایش می‌یابد. این افزایش حداقل تا 60 روز آینده اعمال خواهد شد.

بگفته Uber Canada مبالغ اضافی مستقیما به رانندگان و پیک‌های Uber پرداخت می‌شود.

طی هفته‌های اخیر شاهد رشد شدید بهای سوخت بودیم و در بخش‌هایی از کانادا ازجمله تورنتو قیمت هر لیتر بنزین به بیش از 2 دلار هم رسید.

لاوورا میلر، رئیس بخش سیاست‌گذاری و ارتباطات Uber Canada، در اینباره گفت: “می‌دانیم که رانندگان و پیک‌ها بخاطر رشد سرسام‌آور قیمت بنزین متضرر شده‌اند و بمنظور کمک به آن‌ها این تصمیم را گرفته‌ایم تا به آن‌ها کمک کند. ما به انتقادات و پیشنهادات گوش می‌دهیم و در صورت نیاز تغییرات جدیدی نیز اعمال خواهیم کرد.”

پیش از این بهای خدمات Uber برای مشتریان آمریکایی ازجمله در شهر نیویورک افزایش یافته بود.

بر این اساس مشتریان آمریکایی با توجه به شهر محل سکونت خود باید برای هر سفر بین 45 تا 55 سنت و برای هر سفارش غذا بین 35 تا 45 سنت هزینه اضافی پرداخت کنند.

طی هفته‌های گذشته بسیاری از رانندگان Uber در شبکه‌های اجتماعی به رشد سرسام‌آور قیمت بنزین و بی‌توجهی شرکت به شرایط آن‌ها اعتراض کرده و سودآوری شغل خود در شرایط کنونی را زیر سوال برده بودند.

منبع: Global News