Thursday, April 18, 2024
-0.6 C
Calgary

جزیره‌ای سحرآمیز در قلب کوهستان راکی برای عاشقان کمپینگ

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کوهستان راکی مناظر چشم‌نواز با اردوگاه‌های بسیار دارد، اما یکی از این محوطه‌های کمپینگ را نمی‌توان در هیچ کجای دنیا بجز آلبرتا پیدا کرد.

اگر بدنبال محلی خارق‌العاده با مناظر حیرت‌انگیز می‌گردید باید خود را به پارک ملی جسپر برسانید.

دسترسی به Hidden Cove با قایق و پس از 3.5 کیلومتر پارو زدن در Maligne Lake ممکن بوده و این بخش از سفر با توجه به وضعیت جوی بین 45 دقیقه تا دو ساعت زمان می‌برد.

توجه داشته باشید که کشتی‌های دریاچه بین ساعت 9 صبح تا 6:30 عصر تردد می‌کنند و حرکت آن‌ها موجب ایجاد امواج بزرگ می‌شود. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل حتما در ساعات اولیه صبح یا اواخر عصر خود را به جزیره برسانید.

این محوطه زیبا دارای کلبه‌ای دلنشین، میزهای پیک‌نیک و اجاق چوبی بوده و هر محوطه کابینت مخصوص خود را دارد. شما می‌توانید غذا، نوشیدنی، اسناد و وسایل خود را در لاکر قرار داده و درب آن را قفل کنید. همچنین همراه داشتن فیلتر آب یا پنج لیتر آب آشامیدنی برای هر نفر در طول روز ضروری است.

در این محوطه هیزم وجود ندارد و اگر قصد روشن کردن آتش و آشپزی را دارید باید هیزم موردنیاز را خودتان جمع‌آوری کنید.

ظرفیت کمپینگ در Hidden Cove 14 نفر بوده و از اینرو فضایی خلوت، بسیار آرام و دلنشین دارد و حس حضور در جزیره‌ای خصوصی را به شما القا می‌کند.

شما می‌توانید حداکثر دو شب در Hidden Cove اقامت کنید. قایق‌سواری در آب‌های دریاچه، استراحت در محیط آرام و هوای پاک و عکاسی از مناظر حیرت‌انگیز اطراف تنها بخشی از تفریحات این بهشت کوهستانی هستند.

حتما پیش از سفر با مراجعه به وبسایت Parks Canada لیست اقلام ضروری برای سفر را مشاهده کرده و لوازم موردنیاز را تهیه کنید.

شما می‌توانید محوطه کمپینگ Hidden Cove را در اینجا رزرو کنید.

منبع: Daily Hive