Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

بهترین اردوگاه‌های کمپینگ آلبرتا برای تابستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فصل بهار نویدبخش آغاز کمپینگ و ماجراجویی در دامن طبیعت است. آلبرتا نیز از این نظر هیچ چیز کم ندارد و شما می‌توانید با برپایی چادر در اردوگاه‌های کوهستانی آن لحظات خاطره‌انگیزی داشته باشید.

در ادامه با ده مورد از بهترین اردوگاه‌های آلبرتا برای کمپینگ در فصل تابستان آشنا می‌شویم.

Kananaskis Interlakes Campground

از هر گوشه به این دریاچه‌ها نگاه کنید شبیه به تصویر کارت پستال است. اردوگاه در ساحل دریاچه Lower Kananaskis قرار داشته و 45 محل برای کمپینگ با چادر و RV در میان درختان دارد. دسترسی به دریاچه‌ها از اقامتگاه آسان بوده و می‌توان در مدت حضور به قایق‌سواری، ماهی‌گیری و پیاده‌روی پرداخت. راستی بازدید از پارک استان Peter Lougheed را فراموش نکنید.

فاصله از کلگری: 139 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 425 کیلومتر

Writing on Stone Provincial Park Campground

طبق افسانه‌ها مردمان بومی صدها سال پیش این تخته‌سنگ‌های عجیب را شکل داده‌اند. پارک استانی Writing on Stone مکانی عالی برای دور شدن از شلوغی شهر و غرق شدن در تاریخ کهن کاناداست. شما می‌توانید به ساحل Milk River رفته و در آب‌های آن شنا کنید. این اردوگاه در تمام سال باز است.

فاصله از کلگری: 340 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 631 کیلومتر

Crimson Lake Campground

این اردوگاه در فاصله 14 کیلومتری غرب Rocky Mountain House قرار داشته و تمام سال می‌توان در آن چادر زد. طی فصل تابستان بیش از 100 محل کمپینگ در اردوگاه وجود دارد و دسترسی آسان به مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و امکان قایق‌سواری در آب‌های دریاچه موجب جذابیت دوچندان آن می‌شود.

فاصله از کلگری: 230 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 226 کیلومتر

Lesser Slaver Lake Provincial Park Campground

اردوگاه Marten River بیش از 110 محل کمپینگ داشته که تعدادی از آن‌ها دارای امکانات رفاهی و برق هستند. این محوطه پر درخت دارای چند محل کمپ در ساحل دریاچه هم هست. در اطراف اردوگاه مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی متعدد خواهید یافت و امکان استراحت در دل طبیعت و ساحل شنی دریاچه وجود دارد. از دیگر جاذبه‌های آن می‌توان به ماهی‌گیری، قایق‌سواری و بازدید از Boreal Centre، یکی از شمالی‌ترین حفاظت‌گاه‌های پرندگان کاناداست، اشاره کرد.

فاصله از کلگری: 585 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 287 کیلومتر

Crescent Falls Campground

دل کندن از این اردوگاه پس از چند روز اقامت بسیار دشوار است. آب‌های سرد Crescent Falls آن را به اردوگاهی خنک برای تابستان تبدیل کرده و می‌توان در مدت حضور از سوارکاری و ماهی‌گیری و شنا نهایت لذت را برد.

فاصله از کلگری: 327 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 323 کیلومتر

Rolling Hills Reservoir Campground

این اردوگاه در فاصله تقریبا 20 کیلومتری جنوب Brooks قرار داشته و پوشش درختان جنگلی محیط آن را در ماه‌های تابستان کاملا خنک و دلنشین می‌کند. بعلاوه رودخانه‌ها و دریاچه‌های بسیار در اطراف محوطه‌ کمپینگ وجود دارد که شنا در آن‌ها خالی از لطف نیست. در Rolling Hills تعداد 110 محوطه کمپینگ برای استفاده روزانه و 35 محل برای رزرو در قرعه‎‌کشی ماه اپریل وجود دارد.

فاصله از کلگری: 217 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 450 کیلومتر

Hidden Cove

این اردوگاه در جزیره‌ای وسط دریاچه Maligne Lake قرار داشته و تنها با کایاک، کانو یا قایق قابل دسترس است. طبیعت اردوگاه حیرت‌انگیز بوده و مشابه آن را در هیچ کجا نمی‌توان پیدا کرد. مناظر چشم‌نواز اطراف نفس را در سینه شما حبس می‌کند و بدون شک یکی از بهترین نقاط برای چادر زدن در شب‌های تابستان است.

فاصله از کلگری: 461 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 403 کیلومتر

Bow Valley

آب‌های فیروزه‌ای و کوهستان مرتفع دو ویژگی بارز Bow Valley هستند که بسیاری را برای کمپینگ به سوی خود می‌کشاند. حتما با اجاره قایق و کانو در رودخانه به ماجراجویی بپردازید و مناظر دیدنی را تماشا کنید. اگر صخره‌نورد هستید چندین مسیر زیبا در دل دیواره‌های اطراف وجود دارد که صعود آن‌ها را نباید از دست داد.

فاصله از کلگری: 83 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 370 کیلومتر

Spray Lakes West Campground

این اردوگاه در فاصله 16 کیلومتری جنوب Canmore و درست در ساحل دریاچه دیدنی Spray Lakes Reservoir و مناظر کوهستانی باشکوه آن قرار دارد. امکان اقامت در چادر و RV وجود داشته و ازجمله جاذبه‌های آن می‌توان به مسیرهای پیاده‌روی متعدد، قایق‌سواری، ماهی‌گیری و شنا اشاره کرد.

فاصله از کلگری: 123 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 409 کیلومتر

Sir Winston Churchill Provincial Park

در این اردوگاه امکان اجاره کابین وجود داشته و می‌توان در فصل تابستان و زمستان به جزایر زیبای پارک رفته و به ماجراجویی پرداخت. کانو، کایاک و قایق پدالی اجاره کرده و بیشتر زمان خود را در آب‌های Lac la Biche سپری کنید. مسیرهای پیاده‌روی Old Growth Forest نیز بسیار دلنشین بوده و می‌توان در نواحی ساحلی و صخره‌ اطراف به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پرداخت.

فاصله از کلگری: 528 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 224 کیلومتر

منبع: DailyHive