Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

ساخت مرکز توزیع جدید Walmart Canada در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

والمارت کانادا مرکزی جدید را با سرمایه‌گذاری 118 میلیون دلاری در غرب کانادا راه‌اندازی می‌کند.

این مرکز توزیع پیشرفته با 430,000 فوت مربع وسعت در 10 Lowes Road واقع در Rocky View County ساخته می‌شود. بگفته والمارت با ساخت این واحد، مشتریان دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به خدمات مجازی و فروشگاهی خواهند داشت.

براساس این اطلاعیه والمارت با ساخت آن صاحب بهترین زنجیره تامین در میان رقبای خود شده و قابلیت‌های تجارت الکترونیک را ارتقا می‌بخشد.

ساخت این واحد بخشی از سرمایه‌گذاری 3.5 میلیارد دلاری Walmart Canada بمنظور توسعه فروش آنلاین و فروشگاهی و ارائه سریع‌تر، ساده‌تر و بهتر خدمات است.

هوراسیو باربیتو، رئیس و مدیرعامل Walmart Canada، در اینباره گفت: “ما بزودی یک مرکز توزیع جدید در منطقه کلگری می‌سازیم که به اشتغالزایی، تقویت اقتصاد و ارائه خدمات سریع‌تر به مشتریان کمک می‌کند. این واحد مدرن با جدیدترین تکنولوژی‌های لجستیک زنجیره تامین را بهبود می‌بخشد و می‌توانیم سفارشات بیشتری را دریافت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهیم. هدف ما بهبود خدمات و پاسخ به نیاز آلبرتایی‌ها و کانادایی‌هاست.”

این مرکز جدید در سپتامبر 2022 بازگشایی می‌شود و به قطب توزیع کالا برای میلیون‌ها مشتری در غرب کانادا تبدیل خواهد شد.

بنابر اعلام شرکت در این واحد با هدف افزایش بهره‌وری از تکنولوژی روباتیک GreyOrange، برای اولین بار توسط Walmart Canada، استفاده خواهد شد.

علاوه بر این یک سیستم پیشرفته بمنظور کمک به ذخیره‌سازی و پردازش هوشمند و انعطاف‌پذیر کالاها استفاده می‌شود تا بتوان انبارهای بسیار بزرگ و پر از کالاهای متنوع را مدیریت کرد. در نتیجه عملیات بسیار سریع‌تر، ساده‌تر و کارامدتر خواهد بود.

این مرکز قابلیت انبار 500,000 کالا و ارسال آن به منازل و فروشگاه‌ها را دارد. ظرفیت ارسال سالانه در این واحد 20 میلیون کالا است.

این مرکز به گونه‌ای طراحی شده که بسته‌بندی کالا را ارتقا بخشد، تولید زباله را کاهش دهد و هزینه‌های حمل‌ونفل را به حداقل برساند.

ساخت و توسعه این واحد جدید علاوه بر جذب نیروی کار ساختمانی مهندسی در مرحله ساخت بیش از 325 شغل جدید هم ایجاد می‌کند. اگر علاقه‌مند به کار در این مرکز هستید می‌توانید درخواست خود را به careers.walmart.ca بفرستید.

شرکت Walmart Canada از سال 1994 فعالیت خود در آلبرتا را آغاز کرده و هم‌اکنون 61 فروشگاه، چهار مرکز توزیع و بیش از 16,000 کارمند در استان دارد. در سال 2021 این فروشگاه بیش از 50 میلیون دلار برای بروزرسانی فروشگاه‌های خود در آلبرتا هزینه کرد.

منبع: Daily Hive