Thursday, April 25, 2024
8 C
Calgary

افزایش 20 دلاری حق عضویت آمازون در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آمازون کانادا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد هزینه حق عضویت پرایم خود را تا 20 دلار افزایش دهد.

این اولین بار است که از زمان تاسیس نمایندگی آمازون در کانادا در سال2013 ، حق عضویت آن افزایش می یابد. این حق عضویت تا پیش از این، 79 دلار در سال بود و حالا هزینه عضویت سالانه در آن به 99 دلار رسیده است. حق عضویت دانش آموزانِ سرویس پرایم نیز قرار است از 39 دلار به 49 دلار در سال برسد.

افرادی که از تاریخ 8 اپریل به بعد قصد ثبت نام در این سرویس را داشته باشند، باید مبلغ تعیین شده جدید را بپردازند. این افزایش قیمت برای کاربران کنونی آمازون که قصد تمدید حق عضویت سالانه خود از 13 می به بعد را داشته باشند اعمال می شود.

آمازون کانادا برای تمامی مشتریان خود در توضیح تغییرات به وجود آمده و دلایل آن ایمیلی ارسال کرده است که گزیده ای از آن در ادامه آمده است:

آمازون در سال های اخیر، امکان انتخاب محصولات بیشتری را با ارسال سریع، رایگان و نامحدود پرایم فراهم آورده است. ما همچنین در اوایل سال جاری امکان ارسال یک روزه رایگان برای میلیون ها آیتم خود و بدون وجود حداقلی برای خرید اکثر شهر های کوچک و بزرگ در کانادا ارائه کردیم. علاوه بر دسترسی به کالا های جدید و تحویل سریعتر، Prime Video در چند سال گذشته، تعداد سریال ها و فیلم های اورجینال آمازون را سه برابر کرده است.

همانطور که انتظار می رفت، اغلب کاربران آمازون از اعمال این تغییرات قیمتی تعجب نکرده اند. در اوایل امسال، اعلام شد که نرخ تورم کانادا بالاترین نرخ تورم از سال 1991 تا به حال بوده است.

از زمان انتشار این اطلاعیه، خریداران آنلاین در کانادا در رسانه‌های اجتماعی از ناراحتی و نگرانی‌های خود می گویند:

حتی برخی از مشتریان کنونی در فکر لغو عضویت خود هستند:

نظر شما درباره این افزایش قیمت ها در میزان حق عضویت پرایم آمازون چیست؟

منبع: Dailyhive