Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

ملاقات با سلبریتی‌ها در کلگری اکسپو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری اکسپو که به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی آلبرتا شناخته می‌شود قرار است آخر این هفته در کلگری برگزار شود.

انتظار می‌رود این رویداد چهار روزه که قرار است در استمپید پارک برگزار شود بیش از ۹۰٬۰۰۰ طرفدار ژانرهای علمی تخیلی، وحشت و کتاب‌های کامیک را با سنین مختلف به خود جذب کند.

فروشگاه، فضایی برای گردهمایی هنرمندان، رژه شخصیت‌ها، پنل و کارگاه‌های آموزشی، حضور سلبریتی‌ها و هنرمندان بخشی از آن چیزی است که قرار است به زودی با آن روبه‌رو شوید!

آنچه که قرار است در کلگری اکسپو از ۲۱ تا ۲۴ آپریل مشاهده کنید:

ملاقات با قهرمانان مورد علاقه‌تان

بسیاری از شخصیت‌های هالیوودی از جمله ویلیام شتنر (Star Trek، Boston Legal)، جان کلیز (Monty Python، Shrek)، رابرت انگلوند (Nightmare on Elm Street)، برندن فریژر (The Mummy، The Mummy) و دیو فولی (The Mummy، NewsRadio) مهمان این رویداد شگفت‌انگیز خواهند بود.

به ستارگان سینمای علمی‌ تخیلی سلام کنید

گروهی از طرفداران سینمای علمی تخیلی در کلگری اکسپو هنرنمایی خواهند کرد. با جان دو لانسی و برنت اسپنیر (Star Trek)، مایکل روکر (Guardian of the Galaxy)، کارل ودرز و کیتی سکف (The Mandalorian) و کاری پیتون (The Walking Dead) در استمپید پارک ملاقات کنید.

صداهای پشت شخصیت‌های محبوب انیمیشنی

کلگری اکسپو با دعوت از تعدادی از بزرگترین صداپیشگان جهان این رویداد فرهنگی را دیدنی‌تر کرده است. از مهمانان این بخش می‌توان به چارلز مارتینت (صدای ماریو در سری بازی‌های ویدیویی سوپر ماریو)، جسیکا درو (لوسیا در Encanto)، تروی بیکر (جوئل بیکر در قسمت یک و دو The Last of Us)، نولان نورث (ناتان دریک در مجموعه Uncharted) و بسیاری هنرمندان دیگر اشاره کرد.

گفتگو با سازندگان

در نمایشگاه امسال می‌توانید با سازندگان کامیک‌، کازپلی‌ها، یوتیوبرهای مجازی مورد علاقه‌تان گفتگو کنید. کتاب‌های خود را بیاورید و از افرادی مانند سم مگز (Marvel Action: Captain Marvel)، کایل چارلز (صداهای Marvel و Indigenous)، مایک گرل (Green Arrow) و ده‌ها شخص مشهور دیگر امضا بگیرید. با کازپلی‌های معروف مانند Spiral FX، Darkarnival Butler وThe Cosmic Monster برای کازپلی بعدی خود مشورت کنید و از آن‌ها کمک بگیرید. سپس به یوتیوبرهای مجازی مانند Haruka Karibu، Takahata101 و MelonMinty سلام کنید.

دیدار با هنرپیشگان افسانه‌ای

با بازیگران بزرگ سینما در رویداد اختصاصی این نمایشگاه ملاقات کنید. Jay & Silent Bob و دست اندرکاران Clekrs، Hobbits در پنلی که روز شنبه برگزار می‌شود حضور خواهند داشت. ستارگان Cobra Kai و Trailer Park Boys نیز در این نمایشگاه اجرا خواهند داشت.

هم‌اکنون بلیط‌های یک‌روزه، چهار روزه و پکیج‌های لوکس و ویژه قابل خریداری هستند. بلیط‌های رویداد ویژه Hobbits و Jay & Silent Bob نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. برای تهیه بلیط و کسب اطلاعات بیشتر به سایت calgaryexpo.com مراجعه کنید.

کلگری اکسپو ۲۰۲۲

  • زمان: ۲۱ تا ۲۴ آپریل
  • مکان: استمپید پارک، کلگری
  • بلیط: هزینه بلیط یک‌روزه شروع از ۱۲ دلار برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال، ۱۷ دلار برای جوانان ۱۳ تا ۱۷ سال و ۲۲ دلار برای افراد بالای ۱۸ سال. هزینه بلیط چهار روزه، پکیج‌های ویژه و پکیج‌های مخصوص خانواده در دسترس است.

منبع: Dailyhive