Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

شهرداری کلگری در حال استخدام تعداد بسیار زیادی از افراد برای کارهایی متنوع است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آیا به دنبال تغییر شغل خود و کسب درآمدی خوب هستید؟ شانس با شما همراه است، شهرداری کلگری در حال استخدام هزاران موقعیت شغلی با درآمد سالانه بیش از 176.000 دلار می باشد.

در حال حاضر، وب سایت کاریابی شهر، بیش از 50 شغل مختلف از جمله کارهایی تمام وقت تا پاره وقت و قرار دادی را اعلام کرده است. موارد شغلی دارای تنوع هستند و از مدرس صخره نوردی تا معماری و همچنین از دستیار اداری گرفته تا رهبری برنامه های ضد نژاد پرستانه در سازمان ها را شامل می شود. بنابراین صرف نظر از مهارت و علاقمندی تان، مطمئنا کاری برای شما پیدا خواهد شد.

در اینجا تنها تعدادی از شغل هایی که می توانید در شهر کلگری با درآمد بسیار مناسب پیدا کنید معرفی شده اند

سرپرست آنلاین کسب و کار در حوزه پوشاک

 

حقوق سالانه: 77891 تا 117609 دلار

مشخصات مورد نظر: اگر دارای مدرک در یکی از رشته های  زنجیره تامین، فناوری اطلاعات، مهندسی، مطالعات در حوزه کسب و کار یا تجارت و با حداقل 7 سال تجربه مرتبط هستید، این شغل مناسب شما خواهد بود. سرپرست آنلاین کسب و کار در حوزه پوشاک، مسئول جزئیات کسب و کار در پروژه های آنلاینِ تهیه پوشاک می باشد و با تیم انبار پوشاک در راستای ایجاد تغییرات لازم در فرایند کسب و کار آنلاین همکاری می کند؛ تا از این طریق بتواند سفارش های آنلاین را پشتیبانی نماید. کاندیدای این موقعیت شغلی، توسعه فرایندهای کسب و کار در انبار جدید را بگونه ای رهبری خواهد کرد که بتواند، از  شروع کار واحد آماده سازی الکترونیکی PeopleSoft  حمایت نماید.

برای ارسال رزومه در این موقعیت شغلی کلیک کنید.

 

سرپرستی، برنامه ریزی موجودی

 

حقوق سالانه: 77.891 تا 117.609 دلار

چه کسی میتواند برای این شغل درخواست دهد؟ اگر شما دارای مهارت های سرپرستی بوده و توان توسعه و نگهداری از ارتباطات با مشتریان و ذی نفعان را داشته باشید، در اینصورت شغل سرپرستی برنامه ریزی موجودی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. متصدی این شغل، مسئول توسعه و پرورش فرهنگ کاری مثبت در تیم برنامه ریزی موجودی و پاسخگویی به موجودیها در شرکت و نیز توسعه و اجرای طرح های لازم برای حصول اطمینان از کفایت موجودی قطعات و مواد بمنظور پشتیبانی از خدمات شهر در میان سایر وظایف تعریف شده خود می باشد.

 برای ارسال رزومه در این موقعیت شغلی کلیک کنید.

 

مکانیک آتش نشانی1

دستمزد ساعتی: 91/46 دلار

چه کسی میتواند برای این شغل درخواست دهد؟ در تصدی چنین شغلی، بازرسی، نگهداری و تعمیر تعداد زیادی از وسایل نقلیه اورژانسی، شامل کامیون های سنگین، وسایل خاموش کننده آتش، وسایل نقلیه حمایتی سبک و متوسط و واتر کرفت بر عهده شما می باشد. شما بایستی دارای مدرک دیپلم و یا معادل آن، مدرک رانندگی کلاس 3 معتبر به همراه Air Brake Endorsement ، و گواهینامه معتبر Alberta Journeyman Heavy Duty Mechanic Certificate و یا مدرک مکانیکی کارسنگین بین استانی Red Seal ، و به موازات آن حداقل 3 سال تجربه کار با کامیونهای رده سنگین داشته باشید. بعلاوه، لازم است با کار در ارتفاع بالاتر از 110 فوت و در شرایط آب و هوایی نامناسب آشنا باشید.

برای ارسال رزومه در این موقعیت شغلی کلیک کنید.

 

سرپرست برنامه های ضد نژاد پرستانه در سازمان

حقوق سالانه: 88307 تا 135252 دلار

چه کسی میتواند برای این شغل درخواست دهد؟ شهر کلگری در جستجوی فردی است که از عهده رهبری، مشاوره، تسهیل گری و هماهنگی های لازم برای توسعه فعالیت های ضد نژادپرستانه در چارچوب سیاست ها، برنامه ها و خدمات شهر برآید. تمرکز در این پست، بر روی اجرای مدل ارزیابی برابری نژادی با هدف شناسایی، کاهش دهی و حذف سیستماتیک نژادپرستی در چارچوب فرهنگ سازمانی می باشد. رهبری برنامه ضد نژادپرستانه در سازمان، با تیم برنامه ی ضد نژاد پرستی، کمیته عملیاتی ضد نژادپرستی، کارکنان در سطح شهر، شریک های داخلی، رهبری ارشد سازمان ارتباط و مواجهه کاری دارد و بایستی سابقه عضویت در یکی از کمیته های مرتبط- که کمتر نمایان شده است- داشته باشد و یا تجربه ی کار با کمیته مرتبط داشته و یا بعنوان متحدی برای افراد کمیته های مرتبط- که کمتر نمایان شده است- بوده باشد.

برای ارسال رزومه در این موقعیت شغلی کلیک کنید.

 

معماری

حقوق سالانه: 77891 تا 117609 دلار

چه کسی میتواند برای این شغل درخواست دهد؟ موقعیت شغلی فوق، نیاز به فردی دارد که بتواند با یک مهندس معمار با سابقه، به عنوان متخصص موضوعات شهری همکاری نموده و او را یاری دهد. معمار، بعنوان بخشی از یک تیم متخصص، بر طراحی و نوسازی ساختمان های متعلق به شهر و ابنه ی تامین مالی شده توسط مشاوران مهندسی و معماری، در شهر نظارت می کند. کاندیدای این موقعیت شغلی، باید دارای مدرک مهندسی معماری، به عنوان یک معمار ثبت شده توسط انجمن معماران آلبرتا (AAA)  بوده و حداقل 4 سال سابقه ثبت نام در پست معماری و مشاوره در انواع ساختمان داشته باشد.

برای ارسال رزومه در این موقعیت شغلی کلیک کنید.

 

 

مدرس شنا

حقوق سالانه : 31.93 تا 35.37 دلار

چه کسی میتواند برای این شغل درخواست دهد؟مدرسان شنا به شرکت کنندگان در تمامی سنین و با تمامی سطوح ایمنی آموزش داده و مهارت های شنا می آموزند. و ساعات قابل انعطاف و جو دوستانه و مفرحی فراهم می کنند. اگر شما مدرس ” شنا برای زنده ماندن”، مدرس/آزمون گیرنده  نجات غریقی و مدرس/آزمون گیرنده نجان غریقی CPR هستید و دارای تعامل قوی با تمامی سطوح سنی ذکر شده و دارای مهارتهای رهبری تیم می باشید، این شغل، کاملا مناسب شما است! بخاطر داشته باشید که محیط این شغل کاملا در آب قرار گرفته و در معرض قرارگیری در کلر و در سطوح بالایی از سر و صدا واقع شده می تواند شامل بلند کردن اجسام سنگین نیز باشد.

 برای ارسال رزومه در این موقعیت شغلی کلیک کنید.

 

 معاون آتش نشانی

حقوق سالانه:110.947 تا 176.864 دلار

نقش معاون آتش نشانی، رهبری و سرپرستی دپارتمان آتش نشانی با بودجه بیش از 200 میلیون دلار، 42 ایستگاه آتش نشانی و بیش از 1500 نیروی کار می باشد.

شما بایستی دارای مدرک کاملی یا دیپلم از انجمن خدمات آتش نشانی ویا مدرک مدیریتی در حوزه مرتبط و با حداقل 10 سال تجربه عملیاتی در بخش خدمات آتش نشانی شهرداری، شامل تجربه در یک سطح ارشد در مدیریت، و سوابق موفقیت آمیز بعنوان ارتباط دهنده استراتژیک و یک شنونده ماهر داشته باشید.

 برای ارسال رزومه در این موقعیت شغلی کلیک کنید.

برای اخذ اطلاعات بیشتر، و دریافت فهرست کامل تری از مشاغل پیشنهادی در شهر کلگری به صفحه مشاغل شهر careers pageمراجعه کنید.

 

منبع: dailyhive.com