Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

برندگان بخت آزمایی آلبرتا در این هفته اعلام شدند.

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ضرب المثل “خوشبختی از درختان می آید” قطعا در حال حاضر برای اهالی خوش شانس آلبرتا صدق می کند. این هفته، شرکت لاتری وسترن کانادا، 3 برنده جدید در استان را برای قرعه کشی بخت آزمایی خود اعلام کرد.

2 برنده خوشبختِ اول، هر کدام یک میلیون دلار و نفر سوم نیز صد هزار دلار با خود به خانه بردند.

یکی از بلیط های برنده از WESTERN MAX بود درحالی که بلیط دیگر جایزه ای از LOTTO MAX MAXMILLIONS   بود و بلیط نهایی در قرعه کشی جایزه LOTTO 649  اعطا شد. به علاوه برندگان از فورت مک موری، بیگ ولی و لنگدون هستند که نشان می دهد بلیط ها و صاحبان خوش شانس­شان را می توان در قرعه کشی های جوایز و در مکان های مختلف پیدا کرد.

و این هم تصاویر این برندگان خوش شانس که این هفته در آلبرتا معرفی شدند:

آمانوئل ایررداو، برنده 100.000 دلار از فورت مک مورتی

آمانوئل ایرداو، روزی را که بلیطش را برای قرعه کشی 1 آوریل در مکس وسترن، اسکن می کرد، هرگز فراموش نخواهد کرد. او درباره برنده شدن این 100 هزار دلار می گوید: ” اولین بار که متوجه برد خود شدم گریه ام گرفت. حس می کردم فرد بسیار خوش بختی هستم”

ایرداو، بلیط خوشبختی  خود را در تاریخ 31 مارس و از 7-Eleven  واقع در خیابان فرانکلین 10002 در فورت مک موری خریداری کرد و درحال حاضر برنامه ریزی کرده که از جایزه اش در خرید خانه ای جدید استفاده نماید.

 

دبورا براون برنده 1 میلیون دلار از بیگ ولی

دبورا براون که جدیدا بازنشسته شده، حالا برنده این جایزه بزرگ نیز شده است! تمامی 7 شمارهِ او در یکی از برنامه های جایزه مکس میلیون که در قرعه کشی لوتو مکس در ماه مارس اهدا شد مطابقت داشت.

براون به رسانه WCLC گفت که او 5 بار تیکت برنده خود را قبل از اینکه ماجرا را باور کند، اسکن کرده است. پس از آن، وقتی به سوی خودروی خود برگشت تا سوار شود، دخترش مادرش را صدا زد و گفت قیافه او خنده دار به نظر می رسد.

من به او گفتم: من فقط یک میلیون دلار برنده شدم! و او شگفت زده گفت که بلیط را در یک Sobey واقع در 4607 50th Street in Stettler خریداری کرده است.

براون قصد دارد از مقداری از این پول های بادآورده برای استفاده حداکثری از دوران بازنشستگی خود استفاده کند و بیشتر از قبل به مسافرت برود. او همچنین می خواهد با این پول به دخترش کمک کرده و برای اولین بار یک خودرو جدید برای خودش بخرد.

 

جورج کراس و کاتلین ایواسکیو، از لنگدون، برنده 1 میلیون دلاری

جایزه لوتو دیگر نیز به دو نفر همزمان تعلق گرفت: جورج کراس و کاتلین ایواسکیو. آن ها قبل از اینکه آنچه را که چیزی را که به چشم خود می دیدند باور کنند، بلیط خود را 15 بار چک کردند.

این زوج در در 9 آوریل، پس از خریدن یک بلیط در بازار کیمر کانتری، که در شمال خیابان مرکزی شماره 708 در لانگدون واقع شده بود، در قرعه کشی لوتو 649 جایزه یک میلیون دلاری خود را برنده شدند.

کراس گفت: “من متعجب شدم” و افزود: ” و کمی بعد خیلی خوشحال شدم.” کاتلین فاش کرد که همسرش تا 25 دقیقه، صدای خود را از دست داده بود و نمی توانست چیزی بگوید. او افزود در آن لحظات بر روی پیشانی همسرش از تعجب و خوشحالی رگی بیرون زده بود که قبلا ندیده بودیم.

 

منبع:dailyhive.com