Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

بزرگداشت زحمات پرستاران کانادایی در هفته ملی پرستار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هفته جاری با هدف بزرگداشت زحمات پرستاران در کانادا National Nursing Week نامگذاری شده است. حال در سومین سال پس از شیوع پاندمی شهروندان با استفاده از هشتگ #WeAnswerTheCall سعی دارند از زحمات پرستاران کشور قدردانی کنند.

هفته Nursing Week از تاریخ 9 تا 15 می ادامه داشته و توسط Johnson & Johnson حمایت مالی می‌شود. این رویداد سالانه نخستین بار توسط انجمن پرستاران کانادا (CAN) و در هفته تولد فلورانس نایتگل برگزار شد. فلورانس نایتگل در تاریخ 12 می 1820 متولد شده و او را بعنوان پیشگام پرستاری مدرن می‌شناسند.

حال CNA از کانادایی‌ها خواسته بمنظور بزرگداشت پرستاران از هشتگ #CNA2022 #WeAnswerTheCall #IKnowANurse #NationalNursingWeek #IND2022 #Nurses2022 #VoiceToLead در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. پرستاران نیز در طول هفته با اشتراک روایت‌های شغلی خود دیگران را تشویق می‌کنند تا داستان‌های شخصی خود در ارتباط با پرستاران را به ما بگویند .

بعلاوه شما می‌توانید نامه‌ای بمنظور قدردانی از پرستار خود در سال گذشته برای او بفرستید.

نخست‌وزیر جاستین ترودو در اطلاعیه‌ای به مناسب هفته ملی پرستار گفت: “امسال با استفاده از هشتگ #WeAnswerTheCall از زحمات هزاران پرستار، که هر روز در بیمارستان‌ها، مراکز مراقبتی و بهداشت عمومی کانادا حاضر می‌شوند تا از ما و عزیزانمان مراقبت کنند، قدردانی خواهیم کرد.”

او همچنین از زحمات پرستاران سختکوش در طول پاندمی تشکر کرد و گفت: “در دو سال گذشته پرستاران ساعت‌های طولانی کار کرده، جان و سلامت خود را به خطر انداخته‌ و در خط مقدم پاندمی با خستگی فیزیکی و روحی دست و پنجه نرم کرده‌اند. بسیاری از آن‌ها در پشت‌صحنه بخش‌های گوناگون ازجمله شناسایی ارتباط میان بیماران حضور داشتند و به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های بهداشت عمومی برای حفظ سلامت کانادایی‌ها کمک کردند. آن‌ها هر روز به مراقبت از عزیزترین افراد زندگی ما پرداخته و با توزیع واکسن و دوزهای تقویتی موجبات حفاظت از ما و جامعه ما را فراهم کردند.”

ترودو از کانادایی‌ها خواسته تا از پرستاران نزدیک خود تشکر کنند. بگفته او ما به پرستاران شاغل در کانادا بسیار بدهکار هستیم.

شهرداری تورنتو نیز با آبی کردن نشان Toronto در City Hall هفته ملی پرستار را گرامی داشت.

منبع: Daily Hive