Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

کل‌کل شهردار کلگری و ادمونتون بر سر مسابقه حساس هاکی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسابقه حساس هاکی بین تیم‌‎های Calgary Flames و Edmonton Oilers باعث شده تا شهردار این دو شهر با هم کل‌کل کرده و حتی شرط‌بندی کنند.

با نزدیک‌ شدن به دیدار تیم‌های Flames و Oilers در رقابت‌ Stanley Cup شهردار دو شهر یک شرط‌بندی دوستانه با هم داشته‌اند. آمارجیت سوهی، شهردار ادمونتون، در یک پست فیسبوکی جزئیات این شرط‌بندی با جیوتی گوندک، شهردار کلگری، را شرح داده است.

بر این اساس هر شهردار که تیم او شکست بخورد باید با لباس تیم برنده در جلسه 7 جون شورای شهر شرکت کرده و با رنگ تیم برنده صورت خود را رنگ‌آمیزی کند. بعلاوه بازنده باید به یاد مبارزه بن استلتر با سرطان مغز، به بنیاد سرطان کودکان در شهر تیم برنده، کمک مالی کند.

سوهی در اینباره گفت: “اگر تیم Calgary Flames شکست بخورد شهردار گوندک بیاد قهرمان کوچک ادمونتون بن استلتر، به بنیاد Kids with Canser Edmonton کمک مالی خواهد کرد.”

گوندک نیز در یک پست فیسبوکی گفت: “ما همگی تو را تشویق می‌کنیم بن!”

بنطر می‌رسد هر دو شهردار همراه با بسیاری از شهروندان با تمام وجود این مسابقه را دنبال می‌کنند.

سوهی گفت: “این رقابت‌ها بسیار هیجان‌انگیز هستند و بی‌صبرانه منتظر تشویق انرژی هواداران پرشور Oilers در چند هفته آینده هستم.”

در مقابل بنظر می‌رسد گوندک Flames را از پیش برنده می‌داند. او در اینباره گفت: “منتظر دیدن شهردار سوهی با ظاهر قرمز و مشکی هستم.”

البته تنها شهردارها بر روی تیم محبوب خود شرط‌بندی نکرده‌اند و درک، رپر کانادایی، نیز پس از پیروزی Calgary Flames در دیدار یکشنبه شب 2 میلیون دلار برنده شد.

این دو تیم برای اولین بار پس از رقابت‌های 1991 بار دیگر در مرحله حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند. طبق برنامه‌ریزی‌ها Battle of Alberta راس ساعت 7:30 pm روز چهارشنبه 18 می در ورزشگاه Scotiabank Saddledome برگزار خواهد شد.

منبع: Daily Hive