Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

پرواز رفت‌وبرگشت از کلگری به رم تنها 649 دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شما همین حالا می‌توانید پرواز رفت‌وبرگشت به شهر رویایی رم از مبدا کلگری را به قیمت 649 دلار از شرکت WestJet خریداری کنید.

بطور معمول قیمت این سفر هوایی 528 دلار بیشتر از رقم پیشنهادی WestJet است. ازجمله جاذبه‌های گردشگری پایتخت ایتالیا می‌توان به Colosseum، Roman Forum، Pantheon و Trevu Fountain اشاره کرد.

در کنار این پرواز شرکت WestJet گزینه‌های دیگری نیز دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به پرواز 855 دلاری با همکاری KLM و همچنین پرواز 891 دلاری با همکاری Air France اشاره کرد.

چگونه این بلیت را رزرو کنیم:
  1. به صفحه Google Flights بروید.
  2. در قسمت مبدا Calgary (YYC) و در قسمت مقصد Rome (FCO) را وارد کنید.
  3. تاریخ رفت و برگشت مدنظر خود را وارد کرده و ارزان‌ترین گزینه را پیدا کنید. هم‌اکنون ارزان‌ترین پروازها متعلق به ماه اکتبر هستند.

ارزان‌ترین پرواز Google Flights به مبلغ 649 دلار در تاریخ 8 اکتبر کلگری را به مقصد رم ترک کرده و در تاریخ 16 اکتبر به کانادا باز می‌گردد.

اگر قصد انجام سفر دو هفته‌ای دارید هزینه شما به 804 دلار افزایش پیدا خواهد کرد و باید با پرواز Air Canada در تاریخ 13 اکتبر از کانادا به ایتالیا رفته و در تاریخ 28 اکتبر سفر پرواز بازگشت شوید. با اینحال هزینه این سفر همچنان 373 دلار کمتر از قیمت‌های معمول است!

همیشه به یاد داشته باشید که هنگام جست‌وجو پروازها آن‌ها را در Flight Hub هم پیدا کنید. پس از یافتن ارزان‌ترین پرواز آن‌ را مستقیما در وبسایت شرکت‌های هواپیمایی رزرو کرده و بدنبال تخفیف‌های بیشتر هم بگردید.

منبع: Daily Hive