Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

بازگشایی چهار دفتر جدید صدور پاسپورت در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با بازگشایی چهار دفتر جدید صدور پاسپورت در کشور حال شهروندان می‌توانند مدارک سفر خود را خیلی سریع‌تر دریافت کنند.

روز چهارشنبه کارینا گولد، وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی خبر بازگشایی دفاتر جدید صدور پاسپورت در آنتاریو، کبک، Prince Edward Island و آلبرتا را اعلام کرد.

به این ترتیب آن دسته از کانادایی‌ها که ماه‌هاست برای دریافت پاسپورت خود در صف انتظار هستند و مدارک آن‌ها برای مدت نامعلوم در فرایند رسیدگی باقی مانده، می‌توانند به حل مشکلات امیدوار باشند.

گولد در اینباره گفت: “اداره Service Canada بطور دائم مشغول شناسایی و اجرای راه‌حل‌های جدید برای بهبود روند رسیدگی به درخواست‌ها و بهبود تجربه کاربری کانادایی‌هاست. ما به تلاش خود برای تسهیل دسترسی تمام کانادایی‌ها به خدمات خود ادامه خواهیم داد.”

پیش از این در ماه جولای Service Canada پنج دفتر پاسپورت جدید را بازگشایی کرده بود. این دفاتر در Brampton، Whitby، Pointe-Claire، Calgary Sundance و ریچموند قرار داشتند.

مکان دفاتر جدید عبارتند از:

Trois-Rivieres، کبک

Sault Ste. Marie، آنتاریو

Charlottetown, Prince Edward Island

Red Deer، آلبرتا

بر این اساس علاوه بر آنکه می‌توان پاسپورت خود را در این مراکز دریافت کرد شرایط برای ثبت درخواست جدید نیز وجود دارد.

بگفته Employment and Social Development Canada برخلاف دیگر مراکز Service Canada در دفترهای جدید خدمات ده روزه نیز ارائه می‌شود. در این پروسه مدت زمان لازم از ثبت درخواست پاسورت جدید تا صدور آن تنها 10 روز خواهد برد. کسانی که می‌خواهند پاسپورت خود را سریع‌تر تحویل بگیرند باید به مراکزی که خدمات Express یا Urgent pick-up را ارائه می‌دهند مراجعه کنند.

طی هفته‌های آتی نیز احتمالا شاهد بازگشایی دفاتر جدید خدمات پاسپورت در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

منبع: Daily Hive