Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

معرفی جاذبه‌های آلبرتا برای پاییز و هالووین

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با پاییزی شدن چهره آلبرتا جاذبه‌های جدید و متنوع بسیار، از مناظر چشم‌نواز گرفته تا رویدادهای ترسناک و جذاب هالووینی را، می‌توان در نقاط مختلف استان پیدا کرد.

در ادامه با برخی از بهترین جاذبه‌های آلبرتا برای فصل پاییز آشنا می‌شویم.

Pumpkins after Dark

در این رویداد هزاران کدو تنبل نورانی و تزیین شده نمایش داده می‌شوند. برای دیدن Pumpkins after Dark باید به Borden Park در ادمونتون و Canada Olympic Park در کلگری بروید. در این جشنواره کدو تنبل‌های تزیین شده، عناصر هالووینی گوناگون، دایناسورها، اژدها و شخصیت‌های سینمایی و پاپ متعدد یافت می‌شوند.

Haunted Tour

اگر بدنبال تجربه‌ای ترسناک و تا حدی تاریخی می‌گردید باید به سه تور خاص در ادمونتون بروید. از قدم زدن در بنای تاریخی و متروک Strathcona در ادمونتون گرفته تا شرکت در کلاس درس تاریخ دانشگاه آلبرتا، همگی برای یک قرار عاشقانه و هالووینی ایده‌آل هستند. این تورها حس هیجان و ترس را به شما القا خواهند کرد.

بازدید از شهرهای پاییزی

پاییز آلبرتا بسیار چشم‌نواز و تماشایی بوده و چهره شهرها را دگرگون می‌کند. پس به شهرهای مختلف استان رفت و سفری فراموش‌نشدنی را ترتیب داد. بعلاوه با انتخاب چند شهر می‌توان سفری جاده‌ای و جذاب را ترتیب داده و نهایت لذت را ببرید.

خرید لباس‌ و لوازم هالووین

ازجمله ملزومات شرکت در مهمانی و مراسم هالووین پوشیدن لباس‌های خاص است، اما نیازی به تهیه لباس نو ندارید. در بازارهای استان می‌توان انواع لباس‌های کارکرده، آب‌نبات و فیلم‌های ترسناک را نیز با قیمت‌های بسیار مناسب تهیه کرد.

رفتن به کافه

با نزدیک شدن به فصل پاییز حال و هوای کافه‌های استان هم تغییر کرده و بسیاری برای نوشیدن یک فنجان قهوه لذیذ و داغ خود را به آن‌ها می‌رسانند. شما می‌توانید کافه‌های زیبا و عالی بسیار را در ادمونتون، کلگری و دیگر شهرهای استان پیدا کرده و از منو پاییزی و پر از کدو تنبل آن‌ها سفارش دهید.

Edmonton corn maze

این هزارتوی تماشایی در نزدیکی ادمونتون واقع شده و طی دو دهه اخیر بسیاری را به سمت خود کشانده است. بازدیدکنندگان هر سال از طراحی جدید آن لذت برده و امسال هم می‌توانند در میان نقوش الهام‌گرفته از Edmonton Elks نهایت لذت را ببرند.

خرید کدو تنبل از مزرعه

تجربه چیدن کدو تنبل و تزیین آن برای هالووین جزو بخش‌های جدایی‌ناپذیر پاییز است. شما می‌توانید مزارع عالی و ارزان‌قیمت کدو تنبل را در اطراف ادمونتون و کلگری پیدا کنید. پس آماده سفری یکروزه به آن‌ها و گرفتن عکس‌های تماشایی از مزارع باشید.

گرفتن عکس‌های اینستاگرامی

از مناظر پاییزی دانشگاه آلبرتا گرفته تا چهره تماشایی پل معلق North Saskatchewan River در میان درختان زرد و نارنجی همگی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی ایده‌آل هستند. بعلاوه اگر به سفری جاده‌ای در دل طبیعت بروید سوژه‌های عکاسی بسیار بیشتری هم پیدا می‌کنید.

خرید آب‌نبات‌های خوشمزه برای هالووین

خرید آب‌نبات و trick or treating برای هالووین جزو برنامه‌های اصلی پاییزی است. در ادمونتون فروشگاه‌های بسیار وجود دارد که ازجمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Reeses Pieces و Caramilk bars اشاره کرد. بعلاوه می‌توان برای آب‌نبات و شیرینی Jack O’ Lantern Dubble Bubble gumballs و IT-themed treats را تهیه کنید.

Deadmonton Haunted House

برای داشتن تجربه‌ای ترسناک به Deadmonton بروید. تم امسال آن‌ها برای فضای بسته Icons of Darkness و برای فضای باز Return of the Living Dead نام دارد. بدون شک این ماجراجویی جزو هولناک‌ترین‌ها در ادمونتون و آلبرتاست.

ماجراجویی در Dark in Fort Edmonton Park

رویداد DARK در Fort Edmonton Park به مدت 12 شب در ماه اکتبر و همراه با شخصیت‌های ترسناک برگزار می‌شود. سه برنامه امسال آن‌ها Under the Big Top: The Joke’s on You، Blood Harvest: Reap What You Sow و 3 AM: Dead of Night نام دارند.

قدم زدن در میان برگ‌های خشک پاییزی

ادمونتون و کلگری مناطق بسیاری برای ثبت عکس‌های پاییزی و چهره زرد و نارنجی شهرها دارند. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی یک ماجراجویی یکروزه به این مکان‌ها رفته و برخی از بهترین تصاویر اینستاگرامی را ثبت کنید.

سفر جاده‌ای پاییزی

در فصل پاییز رفتن به سفر جاده‌ای در آلبرتا بمعنای لذت بردن از برخی از بهترین مناظر پاییزی در کانادا و سراسر دنیاست. شما می‌توانید وارد دو بزرگراه استان شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به دل زیبایی‌های چشم‌نواز کوهستان راکی برسانید.

T-Rex corn maze

در دشت‌ها و مزارع آلبرتا جاذبه‌های بسیار پیدا می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به هزارتوی T-Rex در نزدیکی Drumheller اشاره کرد. این هزارتو در مزرعه ذرت و با الهام از چهره دایناسورها ایجاد شده و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و جذاب برای هرکس خواهد بود.

Ghost Tour in Banff

این تور Banff: Paranormal History Walking Ghost Tour نام داشته و شما را به مکان‌های متروک و ترسناک بنف می‌برد. در جریان این بازدید با تاریخچه دلهره‌آور شهر آشنا شده و داستان‌های اسرارآمیز درباره این مکان‌ها برای شما روایت می‌شود. رفتن به این تور همراه با دوستان و خانواده تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد.

سفر به شهرهای متروکه

اگر بدنبال بازدید از مکانی خاص و دیدنی می‌گردید که از ازدحام جمعیت در آن خبری نباشد باید به شهرهای متروک و خالی از سکنه استان سفر کنید. تعداد زیادی از این شهرها در آلبرتا وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به Retlaw، Nordegg، Orion، Nemiskam و Rowley اشاره کرد.

منبع: Daily Hive