Wednesday, April 24, 2024
15.7 C
Calgary

طولانی‌ترین مسیر اسکیت روی یخ دنیا در بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا بهشت سرگرمی‌ها و ورزش‌های زمستانی بوده و در هرکجای کشور جاذبه‌های منحصربفرد پیدا می‌شود. با شدت گرفتن سرمای هوا در بریتیش‌کلمبیا دریاچه Widermere Whiteway نیز به یک پیست اسکیت روی یخ وسیع با طول 30 کیلومتر تبدیل شده و بسیاری از علاقه‌مندان اسکیت و اسکی کراس-کانتری را به سوی خود می‌کشاند.

این دریاچه تماشایی در Windermere و در فاصله نه ساعت از ونکوور و سه ساعت از کلگری قرار دارد و سال 2014 بعنوان طولانی‌ترین مسیر اسکیت دنیا نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساند.

وظیفه نگهداری و حفظ این مسیر بر عهده Toby Creek Nordic Ski Club است. در نزدیکی دریاچه و مسیر اسکیت شگفت‌انگیزش Panorama Mountain Resort واقع شده که مکانی عالی برای اقامت و گشت‌وگذار در Whiteway محسوب می‌شود.

علاوه بر اینها مسیر پیاده‌روی Whiteway در ساحل دریاچه امتداد یافته و شهر Invermere را به دیگر دهکده‌ها و شهرهای ساحلی متصل می‌کند.

پس اسکیت‌های خود را آماده کرده و برای این سفر جذاب روی یخ آماده شوید! با مراجعه به صفحه فیسبوک Toby Creek می‌توان توصیه‌های ایمنی، زمان بازگشایی پیست و آخرین وضعیت جوی منطقه را مشاهده کرد.

Lake Windermere Whiteway

زمان بازگشایی: پس از افزایش ضخامت یخ، تاریخ دقیق در صفحه فیسبوک Toby Creek اعلام می‌شود.

آدرس: پیست دو مسیر دسترسی دارد – ساحل Kinsmen در Invermere، ساحل Windermere

هزینه: شما می‌توانید هر نوبت 5 دلار کمک مالی

منبع: Daily Hive