Thursday, April 18, 2024
-0.7 C
Calgary

راهنمای سفر 24 ساعته به شهر کبک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اخیرا کبک بعنوان بهترین شهر توریستی کانادا انتخاب شده است. وجود خیابان‌های سنگفرش در کنار معماری تاریخی کبک را به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای توریستی دنیا تبدیل می‌کنند.

Old Quebec جزو مراث جهانی یونسکو بوده و پیاده‌روها، مراکز خرید، میخانه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیر را در دل خود دارد.

رفتن به کبک از بیشتر نقاط کانادا ارزان و راحت‌ بوده و می‌توان سفری آخرهفته‌ای به آن را ترتیب داد. در ادامه با جاذبه‌های شهر برای یک بازدید 24 ساعته جذاب آشنا می‌شویم.

محل اقامت: Le Capitole Hotel

تنها کمی آنسوتر از مرکز rue Saint-Jean و درست در قلب دیوارهای قدیمی شهر با بنای باشکوه Le Capitole Hotel مواجه می‌شویم. محوطه پوشیده با گل‌های سرخ و معماری جذاب بنا نفس‌ها را در سینه حبس کرده و داشتن استخر شنا مسقف بر روی سقف ازجمله جذابیت‌های آن است. در این هتل صبحانه رایگان سرو می‌شود.

آدرس: 972 Rue Saint-Jean

گشت‌وگذار: rue Saint-Jean

در خیابان‌های rue Saint-Jean می‌توان فرهنگ، تاریخ و غذاهای خوشمزه را یکجا تجربه کرد. این مسیر سنگفرش از Place D’Youville آغاز شده و با داشتن بوتیک‌ها، رستوران‌ها، کلیساها و ساختمان‌های تاریخی شما را مسحور خود می‌کند.

صبحانه: Entrecote Saint-Jean

برای خوردن صبحانه در rue Saint-Jean حتما به Entrecote Saint-Jean بروید. این غذاخوری با معماری پاریسی از سال 1983 آغاز به کار کرده و به داشتن قیمت ثابت، استیک‌های باکیفیت و سس ویژه شهرت دارد. دیوارهای سنگی رستوران و تراس خارجی زیبایش آن را به مکانی عالی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی تبدیل کرده است.

آدرس: 1080 Rue Saint-Jean

حتما دیدن کنید: Funiculaire du Vieux-Quebec

این بالابر کابلی زیبا از سال 1879 بازگشایی شده و دسترسی مستقیم به Dufferin Terrace and Quartier Petit-Champlain و Place-Royale and the Old Port را ممکن می‌کند. هنگام حرکت در مسیر مناظری شگفت‌انگیز از رودخانه St. Lawrence و Lower Town را خواهید دید. ورودی اصلی بالابر در Louis Jolliet House در آدرس 16 rue Petit-Champlain قرار داشته و ورودی بالایی نیز در Dufferin Terrace واقع در نزدیکی Fairmont Le Chateau Frontenac است.

در هنگام دیدار از این جاذبه حتما به اطراف Quartier Petit-Champlain رفته و یک نوشیدنی گوارا سفارش دهید.

شام: L’affaires est Ketchup

این رستوران جذاب و کوچک در بیرون از ناحیه توریستی Old Quebec قرار دارد. اندازه آن به قدری کوچک بوده که تنها در دو ساعت 18:30 و 20:30 پذیرایی مشتریان است، پس حتما میز خود را رزرو کنید! تجربه منو L’affaires est Ketchup فراموش‌نشدنی بوده و بهترین‌ غذاهای کانادا را می‌توان در آنجا میل کرد.

آدرس: 46 Rue Saint-Joseph Est

ساعات پایانی شب: Hotel du Chateau Frontenac

مناظر هتل Chateau Frontenac در شب نفسگیر است و از آنجا می‌توان رودخانه St. Lawrence و دژهای باستانی شهر را به زیباترین شکل ممکن دید. پس اگر طی روز از آن دیدن کردید حتما در ساعات شب و برای گرفتن عکس به آنجا بروید. نوشیدنی‌های عالی رستوران هتل را برای پایان باشکوه سفر سفارش دهید.

آدرس: 1 rue des Carrieres Quebec

منبع: Daily Hive