Sunday, April 28, 2024
7.6 C
Calgary

سفر جاده‌ای به Alyeska، اسپای قطبی در آلاسکا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

احتمالا شما هم از وجود تفرجگاه و اسپای قطبی در دل طبیعت بکر آلاسکا خبر ندارید.

هم‌اکنون فاز دوم Alyeska Nordic Spa در حال راه‌اندازی بوده و بزودی امکانات جدید و خارق‌العاده‌ای به آن افزوده می‌شود. با اینحال شما می‌توانید همین حالا با پرداخت حداقل 99 دلار برای هر نفر از این مجموعه جذاب لذت ببرید.

Alyeska اولین اسپای قطبی بوده که امکانات هیدروتراپی را ارائه می‌دهد. به این ترتیب می‌توان در کمترین زمان بدن را از شر خستگی رها کرد.

برای این منظور ابتدا به مدت 10 تا 15 دقیقه بدن خود را کاملا داغ کرده و بسرعت آن را سرد می‌کنید. در مرحله سوم نیز برای مدتی کوتاه استراحت کرده و دوباره هر سه مرحله را انجام می‌دهید.

نتیجه انجام هیدروتراپی ترشح اندورفین و احساس آرامش مطلق است.

این مجموعه به یک سونا فنلاندی، اتاق‌های بخار استوایی، سه استخر هیدروتراپی گرم و داغ و سه بخش سرد شامل یک آبشار، سونا هالوتراپی و کابین لایه‌برداری با نمک دریایی نیز مجهز است.

بعلاوه می‌توان با پرداخت مبلغی اضافی به ماساژ درمانی رفته و غذای بسیار خوشمزه در Two Trees Bistro میل کرد.

این اسپای چهارفصل تنها پذیرای افراد بالای 18 سال بوده و خانواده‌های دارای کودکان خردسال نمی‌توانند به آن سفر کنند. بعلاوه دسترسی به آن با سفری جاده‌ای و فوق‌العاده ممکن بوده و می‌تواند یک ماجراجویی رومانتیک و فراموش‌نشدنی را برایتان رقم بزند.

همچنین اگر قصد انجام این سفر جاده‌ای به شمال و بازدید از اسپای قطبی را دارید می‌توان Eclipse Hot Springs و Liard River Hot Springs را نیز به لیست برنامه‌های خود اضافه کنید.

Alyeska Nordic Spa

زمان: هم‌اکنون میزبان علاقه‌مندان است.

آدرس: 1000 Arberg Avenue, Girdwood, Alaska 99587

هزینه: از 99 دلار آمریکا برای هر نفر

منبع: Daily Hive