Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

محبوب‌ترین مقصد گردشگری دنیا از نظر کانادایی‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی باید انتظار افزایش بیشتر سفرها در سال جاری را داشته باشیم.

در این بین Samsonite، تولیدکننده چمدان‌های لوکس، با نظرسنجی از 1,000 کانادایی نظرشان درباره محبوب‌ترین مقصدها برای سفر را براساس علایق و تجربه آن‌ها را پرسیده است.

این بررسی نشان می‌دهد محبوب‌ترین مقصد گردشگری کانادایی‌ها ایتالیاست.

بر این اساس 59.9 درصد شرکت‌کنندگان اهل آنتاریو، 50 درصد شرکت‌کنندگان اهل بریتیش‌کلمبیا، 67.9 درصد شرکت‌کنندگان اهل آتلانتیک کانادا و 56.3 درصد شرکت‌کنندگان ساکن در دشت‌های مرکزی کشور ایتالیا را بعنوان مقصد محبوب خود برای سفر انتخاب کرده‌اند.

پس از ایتالیا کشورهای فرانسه، ژاپن، مکزیک، آفریقای جنوبی، هند و آلمان قرار دارند.

البته اگر قصد سفر به ایتالیا، دیدار از جاذبه‌های گردشگری گوناگون و خوردن غذاهای خوشمزه آن را دارید باید توجه داشت که این سفر هزینه‌ای اضافی برایتان خواهد داشت.

از ابتدای سال جاری کانادایی‌هایی که قصد بازدید از اروپا را دارند طبق سیستم جدید لغو ویزای این اتحادیه که European Travel Information Authorization System (ETIAS) نام دارد باید یک هزینه اضافی پرداخت کنند.

کانادا، ایالات‌متحده و بریتانیا ازجمله معدود کشورهایی هستند که شهروندان آن‌ها باید پیش از سفر به اروپا مجوز ETIAS را دریافت کنند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره سیستم جدید لغو ویزای اتحادیه اروپا به اینجا مراجعه کنید.

علاوه بر این ونیز هم قصد داشت هزینه‌ای جدید برای گردشگران در نظر بگیرد تا از ورود بیش از حد بازدیدکنندگان در ماه ژانویه جلوگیری کند. با اینحال این برنامه به دلیل نیاز به بررسی‌های بیشتر لجستیکی به تعویق افتاد.

منبع: Daily Hive