Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

شغل رویایی در Rocky Mountaineer

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر دوست دارید شغل شما رفتن به سفر باشد و برای آن دستمزد خوبی هم دریافت کنید باید برای کار به Rocky Mountaineer در ونکوور بروید.

این شرکت که متخصص ارائه تورهای قطار است بدنبال استخدام یک Train Manager در ونکوور می‌گردد. کسانی که عاشق سفر کردن، آشنا شدن با آدم‌های جدید و تجربه‌های ماندگار هستند برای این شغل ایده‌آل هستند.

البته Rocky Mountaineer تعدادی فرصت شغلی وسوسه‌کننده دیگر هم در غرب کانادا دارد که برخی داخل و تعدادی خارج از محیط قطار هستند.

اگر قصد دارید بعنوان Train Manager مشغول به کار شوید باید خود را برای سفرهای طولانی که گاهی به شش روز در هفته می‌رسد آماده کرده و مجوز قانونی برای کار در کانادا داشته باشید. البته نباید فراموش کرد که حین این سفرها برخی از زیباترین مناظر غرب کانادا را از داخل قطار شاهد خواهید بود.

در تاریخ 8 و 10 فوریه Rocky Mountaineer یک رویداد شغلی در ایستگاه ونکوور در 1755 Cottrell Street برگزار خواهد کرد تا متقاضیان مشاغل گوناگون ساکن شهر در آن شرکت کنند. هم‌اکنون مشاغل تمام‌وقت، نیمه‌وقت و فصلی در حال پر شدن هستند.

ازجمله شغل‌های داخل قطار می‌توان به خدمات میهمان، میزبانی، سرآشپز و آشپز، متصدی گالری، هماهنگ‌کننده پشتیبانی داخل قطار، مهماندار و نظافتچی اشاره کرد. در خارج قطار هم امکان اشتغال بعنوان مدیر ایستگاه، متخصص تجربه میهمان و مدیر وجود دارد.

همچنین این شرکت به تعدادی نیرو برای سمت تجربه میهمان در Whistler نیاز دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام Rocky Mountaineer برخی از جذاب‌ترین مناظر که در تورهای شرکت ثبت شده‌اند را مشاهده کنید.

ازجمله مقصدهای کانادایی Rocky Mountaineer می‌توان به بنف، جسپر، دریاچه لوییز و کلگری اشاره کرد. همچنین این شرکت مقصدهایی در ایالات‌متحده دارد که از میان آن‌ها می‌توان دنور، Moab و Salt Lake City را نام برد.

این شرکت بدنبال جذب نیرو در Kamloops، بنف، دریاچه لوییز، جسپر و Quesnel هم هست.

با مراجعه به اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره قرصت‌های شغلی و چگونگی ارسال درخواست برای آن‌ها کسب کنید.

منبع: Daily Hive