Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

محبوب‌ترین کلبه‌های Airbnb در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بسیاری دوست دارند زمستان را از پشت پنجره یک کلبه و در کنار شومینه تماشا کنند، از اینرو بدنبال رزرو کابین‌های جنگلی و کوهستانی در Airbnb می‌گردند.

بنابر اعلام Airbnb تنها در سه‌ماهه سوم 2022 میزبان‌های کانادایی‌ که کلبه خود را کرایه می‌دهند بیش از 112 میلیون دلار کانادا درآمد داشته‌‎اند.

علت این استقبال فضای خاص کابین‌ها و شانس لذت بردن از طبیعت به دور از شلوغی‌های زندگی شهری است. چنین مکانی به میهمانان اجازه می‌دهد تا زیبایی‌های زمستان کانادا را با تمام وجود احساس کنند.

در لیست کابین‌های Airbnb از خانه درختی در بریتیش‌کلمبیا تا کلبه‌های لوکس در کبک را می‌توان یافت.

در ادامه برخی از محبوب‌ترین کلبه‌های Airbnb در کانادا معرفی شده‌اند.

Le MICA (Chalets Micro-Eement)، Lac-Beaupont، کبک

این کلبه پیشرفته و زیبا در فاصله 25 کیلومتری از شهر قدیمی کبک و در ناحیه جنگلی Maelstrom قرار دارد. در این منزلگاه می‌توان از مناظر پانوراما پارک Laurentian نهایت لذت را برده و غروب خورشید را در بالاترین قله Lac-Beauport تماشا کرد.

The Lagom – Miradors – The Maelstrom، Lac-Beaupont، کبک

در این کلبه مینیمال و کوچک خبری از تلویزیون نیست، اما بدون شک با داشتن منظره حیرت‌انگیز پنجربه‌های بزرگش به کوهستان تماشایی و رودخانه Saint Laurent چنین کمبودی به هیچ عنوان احساس نمی‌شود. البته اگر نگران از دست دادن قسمت‌های جدید سریال‌های محبوب خود هستید می‌توان با wifi کلبه به اینترنت متصل شد.

Four Pines Cabin، Kawartha Lakes، آنتاریو

اقامت در این کلبه دنج و دلنشین شما را کاملا از محیط بیرون جدا می‌کند. کابین Four Pines با داشتن صفحات خورشیدی، توالت کمپوست مستقل و دوش فضای باز بطور صد درصد 0ff-grid است.

The Cabin at Fernwood Hills، Komoka، آنتاریو

اگر بدنبال آرامش از دست رفته خود می‌گردید باید به این کابین کوچک در قلب جنگل‌های جنوب‌شرق آنتاریو بروید. البته در مدت اقامت برای رفتن به سرویس بهداشتی و حمام باید قدری پیاده‌روی یا دو دقیقه رانندگی کنید، اما بدون شک در یکی از بهترین نقاط برای استراحت حضور دارید.

Owl’s Perch Treehouse، Sooke، بریتیش‌کلمبیا

اگر می‌خواهید در کلبه‌ای درختی در ارتفاع 10 متری از زمین اقامت کنید باید به این کابین بروید. این خانه درختی دارای سرویس بهداشتی کامل، آشپزخانه و یک بالکن بوده و تنها پنج دقیقه با مرکز شهر Sooke فاصله دارد.

Escape North to Muskoka A-Frame، Huntsville، آنتاریو

این کلبه برای اقامت زوجین ایده‌آل است. طراحی A شکل کابین بسیار خاص بوده و خبر خوش آنکه تنها سه دقیقه با ساحلی کاملا خصوصی فاصله دارد. اقامت در اینجا تنها برای علاقه‌مندان به اسکی و اسنوبورد توصیه نشده و عاشقان پیاده‌روی، کوهنوردی، کانو و حتی اسکیت روی یخ هم می‌توانند از امکانات پارک‌های Arrowhead & Algonquin نهایت بهره را ببرند.

Le Chalet Bleu، Saint-Adolphe-d’Howard، کبک

این کلبه خانوادگی مکانی عالی برای گذراندن روزهای سرد زمستان است. شما می‌توانید در فصل تابستان به کایاک و کانو مشغول شده و در زمستان از اسکیت روی یخ، اسکی یا اسنوبورد لذت ببرید. بعلاوه تعداد زیادی کتاب و برد گیم در کلبه پیشبینی شده تا لحظات خوشی را در دل طبیعت و کنار شومینه چوبی سپری کنید.

Bora-Boreal Floating Home، Sainte-Brigitte-de-Laval، کبک

اگر حریم خصوصی برای شما اولویت دارد حتما به این کلبه شناور در فاصله 30 دقیقه‌ای از Sainte-Brigitte-de-Laval بروید. در اینجا مناظر چشم‌نواز به کوهستان اطراف و دسترسی دائم به یک ساحل کوچک خواهید داشت.

Luxurious Chalet، La Malbaie، کبک

در اینجا صاحب یک کلبه بی‌تهایت لوکس در Cap-à-l’Aigle هستید. ازجمله امکانات کابین مذکور می‌توان به سونا، استخر با سیستم گرمایش، اسپا، شومینه چوبی، آشپزخانه بزرگ و ایوان اشاره کرد. علاوه بر اینها کلبه به یک ایستگاه شارژ خودرو برقی و فضای پارکینگ خصوصی مجهز است.

River Edge Cottage & Sauna، Edgewood، بریتیش‌کلمبیا

این کلبه در ساحل یک برکه واقع شده و با داشتن شش تخت‌خواب فضایی عالی برای اقامت گروهی دوستان و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. در این محل یک باربکیو، منقل و آشپزخانه کاملا مجهز خواهید یافت. همچنین در دل برکه یک جزیره رویایی وجود دارد که داخل آن سونا چوبی که با هیزم گرم می‌شود انتظار شما را می‌کشد.

برای مشاهده دیگر کلبه‌های Airbnb و لیست کامل به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive