Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

اقامت در یورت‌ جنگلی در جنوب کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال اقامتگاهی خاص و رمانتیک برای سفری هیجان‌انگیز و جذاب با خانواده و دوستان می‌گردید، به شما یک یورت تماشایی و جنگلی در جنوب کلگری را پیشنهاد می‌کنیم.

این اقامتگاه که Shanti Yurt نام دارد در Bragg Creek واقع شده و تجربه‌‌ای فراموش‌نشدنی در تمام طول سال را برایتان رقم می‌زند.

Shanti Yurt مقصدی عالی برای تجربه آرامش در دل مناظر تماشایی جنگلی Wintergreen Bragg Creek است. همچنین شما می‌توانید همزمان از پیاده‌روی در مسیرهای اطراف، گلف، اسب‌سواری و لذت بردن از مناظر سحرآمیز Elbow Falls در طول مدت اقامت لذت ببرید.

براساس اعلام Airbnb اقامتگاه Shanti Yurt توسط هنرمندی مغولستانی طراحی شده که نقوش دیوارها و درب ورودی آن را با دست کشیده شده است. این یورت در ماه مارچ 2022 از منطقه سیبری مغولستان به کانادا منتقل شده و مالک آن 3.5 ماه زمان برای ساختش صرف کرد.

قطر این یورت 20 متر بوده و فضای داخلی آن کاملا باز و در مرکزش یک نورگیر بسیار زیبا برای تماشای ستارگان در شب نصب شده است.

از دیگر بخش‌های جذاب یورت می‌توان به تختخواب بسیار راحت، جکوزی خصوصی، یک مبل تختخواب‌شو چوبی، قهوه‌ساز، باربیکیو و فضای ناهارخوری تماشایی در ایوان برای آشپزی در تابستان اشاره کرد. همچنین در مرکز یورت یک اجاق چوبی برای گرمایش و آشپزی قرار دارد. دیوارهای عایق‌بندی شده نیز شما را در ماه‌های بسیار سرد زمستان گرم نگاه می‌دارند.

اگر بدنبال آشپزی در فضای باز هستید می‌توان این کار را در آشپزخانه مجهز کنار یورت انجام داد.

اقامت در این یورت بهترین راه برای فرار از زندگی شلوغ کلگری است و حس حضور در طبیعت را همراه با امکانات رفاهی کامل تجربه خواهید کرد.

منبع: Daily Hive