Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

بیش از 45 فرصت شغلی در شرکت‌های هواپیمایی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

توجه به مزایای شغلی هنگام جست‌وجو برای کار جدید اهمیت بسیار زیادی دارد. همین امر مشاغل حوزه حمل‌ونقل هوایی و گردشگری را برای بسیاری ایده‌آل و جذاب می‌کند. از اینرو به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر ساکن کلگری بوده و بدنبال کار می‌گردید این مقاله را تا پایان بخوانید.

در ادامه فرصت‌های شغلی حوزه هواپیمایی و حمل‌ونقل هوایی کلگری معرفی شده‌اند.

Air Canada

Air Canada Boeing 787 at Hong Kong International Airport (Shutterstock)

فرصت‌های شغلی: این شرکت هواپیمایی بدنبال جذب هشت نیرو جدید در کلگری بوده تا در سمت‌هایی چون نماینده ارتباط با مشتری و خدمه پرواز مشغول به کار شوند.

مزایا: شرکت Air Canada یکی از بهترین برنامه‌های سفر را برای کارمندان خود ارائه داده و کارمندان بهمراه اعضای نزدیک خانواده آن‌ها از تخفیف‌های ویژه برخوردار می‌شوند. بعلاوه شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه شرکای شرکت در هنگام کرایه خودرو، رزرو هتل، خرید پکیج‌های تفریحی و تورهای گردشگری بهره‎‌ ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

WestJet

Alex JW Robinson/Shutterstock

فرصت‌های شغلی: این شرکت قصد دارد 13 نیروی جدید در کلگری استخدام کند.

مزایا: شما بعنوان کارمند WestJet ده روز پس از استخدام از امتیازهای پروازی شرکت بهره‌مند شده و می‌توانید به هرکدام از مقصدهای WestJet/WestJet Encore پرواز کرده و سفر خود را بصورت نامحدود و بدون کرایه اولیه و مالیات رزرو کنید. هرکدام از کارمندان پس از 180 روز از استخدام بطور سالانه تعدادی مشخص مجوزهای آماده به کار دریافت کرده (pro-rated) که می‌توانند آن را هدیه دهند و همچنین هشت پرواز یکطرفه با 50 درصد تخفیف دریافت می‌کنند. پس از شش ماه کارمندان می‌توانند هنگام رزرو بلیت شرکت‌های شریک نیز تخفیف دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Flair Canada

Heather Dunbar/Shutterstock

فرصت‌های شغلی: این شرکت هواپیمایی بدنبال استخدام شش نیرو در کلگری است.

مزایا: شرکت Flair Canada یک برنامه جامع پزشکی و مزایا برای خدمه پرواز ارائه می‌دهد. بر این اساس خدمه می‌توانند پس از دوازده ماه از استخدام به برنامه تطبیق RRSP شرکت پیوسته و به هرکدام از مقصدهای شبکه پروازی سفر کنند. درباره مزایای دیگر فرصت‌های شغلی توضیح دقیقی ارائه نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Lynx

lynx_air/Instagram

فرصت‌های شغلی: این شرکت در حال حاضر برنامه دارد 17 نیروی جدید در کلگری استخدام کند تا بعنوان تحلیلگر بازاریابی دیجیتال و برنامه‌ریز خدمه مشغول به کار شوند.

مزایا: بگفته شرکت Lynx آن‌ها مزایای جامع و HSA را بهمراه امکان پرواز به هر مقصد دلخواه برای کارمندان خود ارائه می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Calgary International Airport

Image: YYC Calgary International Airport / Daily Hive Calgary

فرصت‌های شغلی: فرودگاه بین‌المللی کلگری به چهار نیروی تمام‌وقت نیاز دارد که دستمزد یکی از آن‌ها بیش از صدهزار دلار است.

مزایا: بگفته YYC آن‌ها مزایای جامع و برنامه‌های بازنشستگی عالی را بهمراه برنامه پزشکی و سلامت برای کارمندان ارائه می‌دهند. مزایای YYC بقدری گسترده است که تمام نیازهای شما را پاسخ خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive