Friday, April 26, 2024
2.7 C
Calgary

استخدام پستچی در Canada Post

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Canada Post قصد دارد تعدادی پستچی در سراسر کشور استخدام کند، شغلی که می‌تواند منبع درآمد خوب و مطمئن برای فصل تابستان باشد.

علاوه بر این Canada Post برنامه دارد 600 نیروی دیگر را برای مشاغل گوناگون و در بیشتر استان‌ها جذب کند. Canada Post جزو شرکت‌های Crown بوده و متعلق به دولت فدرال است.

شرح وظایف پستچی

شرکت Canada Post هم‌اکنون بدنبال جذب پستچی در بیشتر استان‌هاست.

دستمزد این شغل هر ساعت 22.68 دلار بوده و به گواهینامه رانندگی Class 5 یا Class G بهمراه سابقه عالی رانندگی نیاز دارد. شما باید توانایی بلند کردن بسته‌‌هایی به وزن حداکثر 50 پوند را داشته و اجسامی به وزن حداکثر 35 پوند را بطور معمول و در طول روز حمل کنید.

بیشتر فرصت‌های شغلی موقت یا on-call بوده اما امکان استخدام دائم نیز وجود دارد.

بگفته Canada Post این شغل برای کسانی که به آشنا شدن با دیگران و معاشرت علاقه دارند کاملا ایده‌آل است.

دیگر فرصت‌های شغلی

شرکت Canada Post بدنبال جذب کارمند پست در برخی مناطق کشور نیز هست که دستمزد آن هر ساعت 22.68 دلار در ساعت است. این شغل اداری بوده و بیشتر اوقات در پشت کامپیوتر و ارائه خدمات به مشتریان هستید.

از دیگر فرصت‌های شغلی پردرآمد Canada Post که هم‌اکنون در برخی مناطق وجود است باید به شمارنده مرسوله‌های پستی اشاره کرد. دستمزد این شغل بیش از 25 دلار در ساعت بوده و از وظایف آن می‌توان به آماده‌سازی دفاتر برای شمارش مرسوله اشاره کرد. برای استخدام در این شغل باید دارای مهارت اولیه ریاضی خوب باشید و بتوانید بسته‌هایی با وزن حداکثر 50 پوند را بلند کنید.

بگفته Canada Post آن‌ها هر سال بیش از یک میلیارد بسته را به دست کانادایی‌ها می‌رسانند.

منبع: Daily Hive