Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

۶ استخر طبیعی در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که هوای آلبرتا گرم می‌شود، مکان‌های شگفت‌انگیزی در این استان وجود دارد که می‌توانید در آنها شنا کنید و خنک شوید. شما همچنین می‌توانید در بعضی از دریاچه‌ها پدل‌بوردینگ کنید. اگر به طبیعت علاقه دارید، این مطلب برای شما تهیه شده است. با پیکوبینو همراه باشید.

Pigeon Lake

دریاچه‌ای با ساحل شنی همراه با مناطق امن برای شنا و امکان صرف نوشیدنی‌های تازه! ممکن است در این دریاچه کبوترهای زیبا را نیز مشاهده کنید.

Sylvan Lake

دمای آب دریاچه Sylvan نسبت به دریاچه‌های خارج از کوه‌های راکی گرم‌تر است. همین موضوع باعث محبوبیت این دریاچه در فصل تابستان می‌شود. پس اگر قصد دارید به این منطقه سفر کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم صبح زود آنجا باشید.

فاصله از کلگری: ۱۵۹ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۱۶۲ کیلومتر

Quarry Lake

دمای آب این دریاچه نسبت به دریاچه‌هایی که از یخبندان تغذیه می‌کنند و به طور غیرقابل‌تحملی سرد هستند، بسیار گرم‌تر است.

فاصله از کلگری: ۱۰۴ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۳۹۱ کیلومتر

Chestermere Lake

برای دسترسی به دریاچه Chestermere تنها کافی است ۲۰ دقیقه رانندگی کنید. پس اگر تصمیم دارید یک روز ظهر در آب‌ خنک شنا کنید، این گزینه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

فاصله از کلگری: ۲۲ کیلومتر

فاصله از ادمونتون: ۳۰۶ کیلومتر

Horseshoe Lake

آب سرد دریاچه Horseshoe باعث شده این دریاچه یکی از بهترین استخرهای طبیعی برای شنای تابستانی شود. اگر به پرش از صخره‌های بلند به داخل آب علاقه دارید، حتما به این منطقه سفر کنید.

فاصله از کلگری: 545 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 392 کیلومتر

Castle Falls

Castle Falls درست در مرز بریتیش کلمبیا قرار دارد. این منطقه یک مکان عالی برای ماهیگیری و پیاده‌روی در طبیعت بکر است. شما همچنین می‌توانید بر روی صخره‌های صاف و لایه‌لایه این آبشار استراحت کنید و از منظره لذت ببرید.

فاصله از کلگری: 246 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 528 کیلومتر

منبع: Dailyhive