Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

12 مقصد خوشمزه با فاصله کمتر از سه ساعت از کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

حضور پرتعداد رستوران‌ و بار در شهرهای بزرگ باعث می‌شود تا رستوران‌های فوق‌العاده در شهرهای کوچک اطراف به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرند.

در این بین موقعیت شهر کلگری باعث شده تا شهروندان بتوانند تنها ظرف چند ساعت خود را به بسیاری از این مقصدهای خوشمزه برسانند.

در ادامه با برخی از بهترین رستوران‌ها که کمتر از سه ساعت رانندگی با کلگری فاصله دارند، آشنا می‌شویم.

Bluebird

در این رستوران می‌توان استیک ذغالی را همراه با انواع کاکتل‌ها سفارش داده و در یک فضای بسیار دلنشین و جذاب میل کنید.

سازندگان برای طراحی این رستوران از کلبه‌های قدیمی الهام گرفته و فرهنگ غنی منطقه آلپ و غریزه انسان برای جست‌وجوی سرپناه، آتش و معاشرت با دیگران را مدنظر قرار داده‌اند. بدون شک Bluebird یکی از بهترین رستوران‌های استان بوده و ارزش رانندگی را دارد.

آدرس: 218 Lynx Street, Banff

اینستاگرام

Twin Butte Country General Store

https://www.facebook.com/TwinButteCountry/posts/4536835226355085

این فروشگاه درست در حاشیه بزرگراه شماره 6 قرار داشته و به باور بسیاری باید حتما در آن توقف کنید.

در این فروشگاه برخی از بهترین غذاهای مکزیکی آلبرتا سرو می‌شوند. از جمله غذاهای خوشمزه منو Twin Butte می‌توان به لازانیا مکزیکی، تاکو گوشت خوک و آناناس، شیمی‌چانگا مخصوص با گوشت دودی گاو، سوسیس فیلتی چوریزو و گوشت کبابی و خرد شده خوک اشاره کرد.

اگر این غذاها شما را راضی نکرده باید به اطلاعتان برسانیم که برخی روزها در این مکان باربکیو ذغالی همراه با مخلفات گوناگون نیز قابل سفارش است.

شکی در آن نیست که این رستوران یکی از بهترین‌های آلبرتا بوده که بسیاری از شهروندان از وجودش بی‌خبر هستند.

آدرس: box 461 Twin Butte

فیسبوک

Eden Restaurant

دسترسی به این رستوران قدری دشوارتر از سایرین است، اما مطمئنا ارزشش را دارد.

Eden همواره مشغول تغییر منو و افزودن غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ به آن بوده که تنها در رستوران‌های بسیار عالی قابل سفارش هستند. در حال حاضر این رستوران تنها میزبان مراسم شام خصوصی است. خلاقیت‌های منحصربفرد سرآشپز رستوران را به مکانی لذیذ تبدیل کرده و تجربه‌ای تکرارنشدنی برایتان رقم می‌زند.

آدرس: 186 Broadway S, Raymond

اینستاگرام

Bernie & The Boys Bistro

https://www.facebook.com/175495492490878/photos/a.405902739450151/486301254743632/?type=3

شهر Drumheller دارای جاذبه‌های گوناگون گردشگری بوده و در این بین Bernie & The Boys Bistro را می‌توان جزو برترین‌هایش برشمرد. در اینجا با یک منو بسیار خوشمزه و جذاب روبرو هستید که از بهترین موارد آن می‌توان به برگر ماموت سه-پندی اشاره کرد.

این برگر به اندازه‌ای بزرگ بوده که خوردنش به یک چالش تبدیل شده و تنها تعداد اندکی موفق شده‌اند آن را در یک وعده تمام کنند.

آدرس: 305 4th Street W, Drumheller

فیسبوک

Grit City Distillery

تنها چند سال از راه‌اندازی این رستوران خانوادگی می‌گذرند، اما در همین مدت کوتاه موفق شده جای پای خود را بعنوان یکی از بهترین‌ها در این صنعت محکم کند.

در اینجا می‌توان انواع جین ازجمله cranberry spice، forbidden fruit و classic signature را سفارش دهید. علاوه بر این نوشیدنی‌های الکلی گوناگون بصورت شیشه و قوطی‌ نیز در دسترس هستند. راستی منو غذا را فراموش نکنید. بدون شک برخی از بهترین برگرها و پیتزاهای Med Hat متعلق به این رستوران بوده و از میان آن‌ها حتما باید کیمچی، پیتزا بیکن و ساندویچ مرغ ترشی را امتحان کنید.

آدرس: 690 S Railway Street, Medicine Hat

اینستاگرام

Wieners of Waterton

https://www.facebook.com/wienersofwaterton/photos/a.275525949136605/1840670309288820/?type=3

سفر به پارک ملی Waterton Lakes همیشه تجربه‌ای جذاب بوده و با خوردن یک وعده غذایی خارق‌العاده بهتر هم می‌شود.

در این رستوران هرکس با هر سلیقه غذایی می‌تواند از خوردن هات‌داگ مخصوص و دیگر غذاهای خوشمزه منو نهایت لذت را ببرد، مخصوصا وقتی از یک پیاده‌روی طولانی تا Bertha Lake برگشته باشید. تخصص این رستوران هات‌داگ بوده اما همچنان یکی از بهترین رستوران‌های جنوب کلگری است.

آدرس: 301 Wind Flower Avenue, Waterton Park

فیسبوک

Sky Bistro

Sky Bistro یکی از بهترین رستوران‌های بنف و آلبرتا بوده و تجربه‌ای منحصربفرد محسوب می‌شود.

قرار گرفتن محل رستوران در بالای کوه باعث می‌شود تا رسیدن به آن تنها با سوار شدن Banff Gondola ممکن باشد که خود تجربه بسیار جذاب است. البته اگر از ارتفاع می‌ترسید رفتن به این رستوران را به شما توصیه نمی‌کنیم.

بدون شک خوردن غذا در Sky Bistro با مناظر پانوراما و غذاهای خوشمزه برای همیشه در ذهن شما نقش خواهد بست.

آدرس: Banff Gondola Upper Terminal – Mountain Avenue, Banff

اینستاگرام

Wow Store

این فروشگاه در کاکرین (در باشگاه گلف کاکرین) واقع شده و در رستوران آن انواع مرغ سرخ شده، غذاهای پخته شده، قهوه، ژلاتو، برانچ و غیره سرو می‌شود.

در این فضا که بیشتر به غذاخوری شباهت دارد چندین بخش ویژه ازجمله Wow Bakery، Wow Chicken، Café Monte و Mario’s Gelati را خواهید یافت.

آدرس: 240 Riverview Drive, Cochrane

اینستاگرام

Mama La

در منو این رستوران فوق‌العاده می‌توانید انواع غذاهای ویتنامی را بیابید و بدون شک یکی از بهترین نقاط شهر لثبریج است.

فضای دوستانه و صمیمی و سابقه درخشان رستوران آن را به مکانی خاص تبدیل کرده است. آشپزهای رستوران مواد اولیه تازه را با دستورهای پخت سنتی و خاص به غذاهای بسیار خوشمزه تبدیل می‌کنند. بدون شک برای خوردن بهترین غذاهای ویتنامی در آلبرتا باید به Mama La بروید.

آدرس: 8 Aquitania Boulevard W #50, Lethbridge

اینستاگرام

The Rum Runner Restaurant and Pub

https://www.facebook.com/rum.runner.5/posts/4566945736702760

این رستوران بسیار ناشناخته تنها برای ساکنین کلمن آشنا بوده و دیگران معمولا Rum Runner بصورت تصادفی پیدا می‌کنند.

فاصله این رستوران از کلگری کم نیست، اما اگر در Crowsnest Pass بودید حتما باید یک توقف در آن داشته باشید. برگرها، سالادها، سوپ‌ها و آیتم‌های دیگر موجود در منو همگی ارزش امتحان کردن را دارند.

آدرس: 7902 20th Avenue, Coleman

فیسبوک

Broxburn Vegetables and Café

رمز موفقیت این رستوران را باید مواد اولیه تازه و محلی آن دانست که بطور مستقیم از مزرعه به آنجا رسیده و تبدیل به غذاهای بسیار خوشمزه می‌شوند.

این مزرعه دلنشین و زیبا جاذبه‌های بسیار دارد، اما Broxburn Cafe یکی از اصلی‌ترین‌های آن بوده که ارزش سفر جاده‌ای را خواهد داشت. این کافه فصلی سالادهای تهیه شده با مواد اولیه بسیار تازه، سوپ‌های تهیه شده با مواد اولیه عالی و ساندویچ‌ها و پای‌های بسیار خوشمزه را در منو خود دارد.

توجه داشته باشید که کافه تنها در تابستان باز بوده، بنابراین طی هفته‌های آتی باید برنامه سفر خود را تنظیم کنید.

آدرس: 5 90008 Range Road 210, Coaldale

اینستاگرام

It’s All Greek to Me

https://www.facebook.com/itsallgreektomeRD/photos/a.113568533411618/193082382126899/?type=3

تجربه خوردن غذاهای یونانی در این رستوران ارزش رانندگی و سفر جاده‌ای را دارد.

در منو رستوران غذاهای گوناگون ازجمله سوولاکی و کباب‌های کلاسیک سرو می‌شوند. بعلاوه برخی از بهترین کاسرول‌ها و غذاهای سنتی دیگر ازجمله کالاماری و کباب دنده که به سبک یونانی تهیه می‌شوند را می‌توانید در آنجا میل کنید.

تعداد رستوران‌های یونانی عالی در آلبرتا زیاد نیست و خوشبختانه اهالی کلگری می‌توانند با کمتر از سه ساعت رانندگی خود را به یکی از بهترین‌هایش برسانند.

آدرس: 3701 50th Avenue, Red Deer

فیسبوک

منبع: Daily Hive