Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

WestJet شرکت Swoop را در خود ادغام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

?WestJet که بعنوان دومین شرکت هواپیمایی بزرگ کانادا شناخته می‌شود اعلام کرده که فعالیت شرکت زیرمجموعه Swoop که ارائه‌دهنده پروازهای بسیار ارزان‌قیمت است بزودی پایان یافته و در آن‌ها ادغام خواهند شد.

این تصمیم پس از امضای دومین قرارداد جمعی بین شرکت WestJet و انجمن Air Line Pilots Association (ALPA) گرفته شده است. انجمن ALPA بعنوان نماینده خلبان‌های WestJet و Swoop در فرایند چانه‌زنی و مذاکرات اخیر حضور داشت.

الکسیس فون هونزبروک، مدیرعامل WestJet، در اینباره گفت: “شرکت WestJet Group بسیار خوشحال است که توانسته به توافقی پیشرو در مذاکرات با ALPA دست پیدا کند که مقام و جایگاه خلبان‌های کنونی و آینده ما را به رسمیت بشناسد. این توافق توانایی ما طی سال‌های آتی برای ارائه ضمانت و فرصت‌های شغلی در جای جای سازمان تقویت کرده و همزمان پایداری رقابتی WestJet Group را تضمین می‌کند.”

این توافق تا پایان سال 2026 ضمانت اجرایی دارد.

شرکت WestJet قصد دارد هرچه سریع‌تر Swoop را ادغام کند. انتظار می‌رود این فرایند تا پایان اکتبر 2023 ادامه داشته و سرانجام نهایی شود.

مسئولان این شرکت هواپیمایی در اطلاعیه‌ای خبری با اشاره به انتقال کارمندان Swoop به شرکت WestJet گفتند: “برای جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در برنامه مسافران شرکت Swoop تا پایان تاریخ برنامه‌ریزی شده کنونی در 28 اکتبر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.”

هونزبروک در بخش دیگر اظهاراتش گفت: “ما به اجرای استراتژی خود در راستای ارائه سفرهای ارزان و قابل اطمینان در WestJet Group ادامه خواهیم داد. ما از تجربیات ارزشمند و مدل بیزینس Swoop در مجموعه خود استفاده می‌کنیم. این ادغام توانایی ما را برای ارائه خدمات به طیف وسیع‌تری از مشتریان افزایش خواهد داد.”

او افزود از این پس بجای آنکه تنها 16 هواپیما پروازهای ارزان ارائه دهند، تمامی ناوگان 180 فروندی WestJet گزینه‌های سفر بسیار ارزان را در اختیار مسافران قرار خواهند داد.

شرکت هواپیمایی WestJet بیش از 110 مقصد پروازی در 24 کشور دنیا دارد.

پیش از این در ماه می شرکت WestJet پس از تایید دولت فرایند خرید شرکت Sunwing را تکمیل کرد.

منبع: Daily Hive