Monday, April 29, 2024
8.2 C
Calgary

بهترین مسیرهای آسان کوهنوردی در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر عاشق طبیعت هستید آلبرتا می‌تواند برای شما یک بهشت واقعی باشد. مسیرهای کوهنوردی گوناگون، طبیعت بکر و حیرت‌انگیز، قله‌های بلند و زیبا بهمراه امکانات رفاهی و اقامتی عالی شرایط بسیار ایده‌آلی را بوجود آورده‌اند.

خوشبختانه در این بین مسیرهای آسان برای داشتن یک پیاده‌روی سبک و نچندان دشوار هم وجود دارند. به این ترتیب هر زمان که احساس ماجراجویی کردید می‌توانید کوله خود را بسته و به یکی از این مسیرها بروید.

در ادامه تعدادی از بهترین مسیرهای کوهنوردی یکروزه و آسان در آلبرتا معرفی شده‌اند.

مسیرهای موجود در Canmore

Trans Canada Trail

این بخش 6.1 کیلومتری از مسیر Trans Canada Trail از دهکده Three Sisters Mountain شروع شده و به شهر Canmore ختم می‌شود. پیمایش این مسیر معمولا کمی بیش از یک ساعت و نیم طول کشیده و شیب آن بسیار ناچیز است.

Policeman’s Creek Boardwalk Trail

این مسیر تماشایی و زیبا 4.2 کیلومتر طول داشته و از شهر Canmore شروع می‌شود. در ادامه با ورود به دره Policeman’s Creek وارد بخش جنگلی شده و از کنار برکه‌ها و جویبارها عبور خواهید کرد. اگر پیمایش این مسیر برای شما کافی نبود می‌توانید وارد 70 کیلومتر مسیر دیگر در منطقه شوید.

Grotto Canyon

در طول این دره 7.1 کیلومتری برخی از تماشایی‌ترین مناظر ممکن وجود دارد. بعلاوه در انتهای مسیر منظره‌ای حیرت‌انگیز انتظار شما را می‌کشد که نباید آن را از دست داد.

مسیرهای موجود در بنف

Johnston Canyon to Upper Falls

این مسیر بعنوان یک پیاده‌روی با درجه سختی متوسط شناخته می‌شود، اما به دلیل طول کوتاه و 1.1 کیلومتری بسیاری قادر به پیمایش آن هستند. شما می‌توانید به سمت آبشارهای پایینی رفته و از منظره‌های دیدنی لذت ببرید. همچنین اگر موفق به پیمودن نیمه دیگر مسیر شوید برخی از زیباترین چشم‌اندازها را خواهید دید.

Star Wars Loop

پیمودن این مسیر با طول 2.7 کیلومتر بسیار آسان بوده و تنها حدود یک ساعت زمان می‌برد. با اینحال در طول همین مدت کوتاه برخی از زیباترین مناظر را شاهد خواهید بود.

مسیرهای موجود در جسپر

Maligne Canyon

در بین مسیرهای معرفی شده در این نوشتار Maligne Canyon احتمالا بیشترین مناظر را به نسبت مسافت کوتاهش دارد. پیمودن این مسیر 4.3 کیلومتری کمی بیش از یک ساعت زمان برده و همزمان می‌توان عکس‌های اینستاگرامی بسیاری را ثبت کرد.

Edith Lake

این مسیر 4.7 کیلومتری از سواحل دریاچه Edith Lake عبور کرده و با وجود داشتن مناظر حیرت‌انگیز شیب بسیاری ناچیزی دارد.

منبع: Daily Hive