Sunday, April 28, 2024
9.3 C
Calgary

کاهش اعتماد کانادایی‌ها به شرکت‌های هواپیمایی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد که تاخیر پروازها، لغو سفرها، گم شدن چمدان‌ها و دیگر تجربه‌های تلخی که مسافران کانادایی طی ماه‌های اخیر تجربه کرده‌اند باعث شده تا بسیاری از آن‌ها اعتماد خود به شرکت‌های هواپیمایی را از دست دهند.

براساس این بررسی که توسط Leger انجام شده کانادا‌یی‌ها بیشتر از آمریکایی‌ها از تجربه‌ سفرهای هوایی خود ناراحت هستند. تنها 39 درصد کانادایی‌ها شرکت‌های هواپیمایی را از نظر رعایت برنامه‌های پرواز و زمان رسیدن به مقصد قابل اعتماد می‌دانند و این رقم در همسایه جنوبی به 46 درصد می‌رسد.

همچنین کانادایی‌ها استرس بیشتری را از جانب تاثیرات تورمی بر برنامه‌های سفر خود احساس می‌کنند. براساس این مطالعه 33 درصد کانادایی‌ها اظهار داشته‌اند که شرایط اقتصادی کنونی باعث شده تا برنامه تعطیلات امسال خود را تغییر داده، به تعویق انداخته یا آن را به طور کامل لغو کنند. این رقم در میان آمریکایی‌ها 20 درصد است.

در بخش دیگر گزارش آمده که 59 درصد کانادایی‌ها در سال گذشته حداقل یک بار تاخیر پرواز را تجربه کرده‌‌اند، رقمی که برای آمریکایی‌ها 52 درصد بوده است. همچنین 21 درصد کانادایی‌ها و 20 درصد آمریکایی‌ها تجربه لغو حداقل یک پرواز را داشته‌اند.

ساکنین کانادا تجربه چندان خوبی از پروازهای چند مسیره هم نداشته و 59 درصد آن‌ها اظهار داشته‌اند که به دلیل تاخیر در رسیدن به مقصد و ناهماهنگی‌ها دیگر، از این پس تنها سفرهای مستقیم را رزرو خواهند کرد.

این گزارش براساس داده‌های جمع‌آوری شده در یک نظرسنجی اینترنتی در 12 روز ابتدایی ماه جاری جمع‌آوری شده‌‎اند، تهیه شده است.

اخیرا گزارشی دیگر منتشر شده بود که نشان می‌داد شرکت‌های هواپیمایی Air Canada و WestJet در مقایسه با رقبای آمریکایی خود از نظر زمان مناسب بلند شدن و نشستن پروازها شرایط به مراتب بدتری داشته‌اند.

منبع: Daily Hive