Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

بهترین جاذبه‌های جنوب کوهستان راکی برای سفر تابستانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فصل تابستان رو به پایان است، اما هنوز هم فرصت دارید تا طی هفته‌های آتی از جاذبه‌های گوناگون لذت ببرید. ازجمله نقاط ایده‌آل برای برنامه‌ریزی یک ماجراجویی حسابی و سفری پرهیجان در این روزها جنوب رشته کوه راکی است.

شما در این منطقه از رستوران‌ها و غذاهای خوشمزه تا چشم‌اندازهای تماشایی را خواهید یافت.

در ادامه ده مورد از جابذه‌های جنوب رشته‌کوه راکی برای سفر در تابستان معرفی شده‌اند.

Crowsnest Pass Golf Club

این باشگاه گلف زیبا با 18 حفره در میان زیباترین مناظر آلپاین و قله‌های مرتفع واقع شده است.

در این باشگاه رویدادهای هفتگی ازجمله Tuesday Ladies League، Sunday Family Night، Wednesday Men’s Night و کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود. شما می‌توانید با هر سطح از توانایی به این باشگاه رفته و در Pro Shop برای حضور در کلاس‌های آموزشی ثبت‌نام کنید. برای اطلاع از برنامه‌های هفتگی و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Crowsnest Pass Golf Club’s Clubhouse Restaurant

پس از بازی گلف رفتن به رستوران باشگاه و خوردن یک وعده صبحانه، ناهار یا شام خوشمزه بهترین گزینه است. ورود عموم به این رستوران آزاد بوده و شما می‌توانید برخی از بهترین مناظر Crownest Pass را از آنجا تماشا کنید.

در این رستوران علاوه بر منو کامل و خوشمزه تعداد زیادی رویدادهای هفتگی ازجمله build-your-own pasta در شب‌های سه‌شنبه، Prime Rib buffet در روز جمعه و Saturday Social Night با غذاهای مکزیکی و اوکراینی برگزار می‌شود.

در این مجموعه می‌توان رویدادهای خصوصی ازجمله جشن‌های تولد، مهمانی‌های کریسمس، رویدادهای سازمانی و حتی baby shower را نیز میزبانی کرد.

Heritage Inn Hotel & Convention Centre Pincher Creek

برای استراحت پس از یک روز جذاب و هیجان‌انگیز رفتن به Heritage Inn Hotel & Convention Centre Pincher Creek را پیشنهاد می‌کنیم. سوییت‌های این اقامتگاه بسیار بزرگ بوده و برای خانواده‌های و گروه‌های پرتعداد کاملا ایده‌آل هستند.

معماری مهمانسرا بدون نقص است و هر سوییت دارای اتاق پذیرایی و ناهارخوری، رستوران و جکوزی بوده که اقامت را برای هرکس با هر سلیقه دلپذیر می‌کند. بعلاوه تخت‌های هتل با لحاف‌های مخمل و ملحفه‌های ابریشمی یک خواب عمیق و فوق‌العاده را به شما ضمانت می‌دهند.

مهمان‌های هتل می‌توانند صبحانه داغ را در Seasons Café & Eatery میل کرده و در استخر مسقف و جکوزی‌ها به استراحت و آب‌تنی مشغول شوند. همچنین شما می‌توانید همیشه در دیسکو رنگارنگ و جذاب به رقص و معاشرت مشغول شوید.

Glamping Resorts Ltd.

اگر به کمپینگ علاقه داشته اما می‌خواهید به امکانات رفاهی نیز دسترسی داشته باشید باید به اقامتگاه‌های Glamping در پارک استانی Castle رفته و در منازل گنبدی، کابین‌ها، بانکی‌ها و چادرهای بلوط که محیطی کاملا مجلل در زیر نور ستارگان هستند، ساکن شوید.

این اقامتگاه‌ها دارای تشک‌های Endy، لوله‌کشی داخلی و آشپزخانه شخصی هستند. شما در مدت حضور می‌توانید به پیاده‌روی در مسیرهای کوهنوردی Table Mountain رفته یا در دریاچه Neaver Mines Lake ماهی‌گیری کنید.

Charmed Resorts

اگر به خواندن داستان‌ پریان علاقه دارید حتما برای اقامت به Charmed Resorts در Crowsnest Pass بروید. این مجموعه شامل دوازده کلبه بسیار زیبا بوده که در تمام طول سال میزبان گردشگران هستند.

این کلبه‌ها با دکوراسیون بی‌نظیر براساس نمونه‌های موجود در داستان‌هایی چون Lost Boys Treehouse در پیتر پن، کلبه بل و کشتی دزدان دریایی کاپیتان هوک طراحی شده‌ و به شما این امکان را می‌دهد تا در منزل رویایی خود ساکن شوید. هر کابین دارای یک میز پیکنیک، جکوزی هیزمی، آشپزخانه فضای باز و منقل آتش است.

Limber Pine Smokehouse & Taberna

اگر به غذاهای مکزیکی و باربکیو علاقه دارید حتما به Limber Pine Smokehouse & Taberna بروید تا منو بسیار خوشمزه را در کنار مهمان‌نوازی مکزیکی‌ تجربه کنید.

این مجموعه جزو بهترین رستوران‌های جنوب راکی کانادا بوده و برخی از خوشمزه‌ترین بریسکت‌ها، امپانادای خانگی و غذاهای لذیذ دیگر را می‌توان در منو آن‌ها پیدا کرد. تمامی غذاهای رستوران با گوشت‌های دودی که با ادویه‌های ویژه طعم‌دار شده‌اند، تهیه می‌شوند.

در این بین نباید کوکتل‌های دلچسب، آبجوهای محلی و خوشمزه و مناظر بی‌نظیر اطراف که از پاسیو رستوران قابل مشاهده هستند را فراموش کرد. این رستوران دیدنی در بزرگراه شماره 3 در Coleman قرار دارد.

Thanksgiving Ranch

اگر بدنبال یک تجربه بیادماندنی می‌گردید به Thanksgiving Ranch بروید. این یک ماجراجویی بی‌نظیر بوده که شما را به دل سبک زندگی دامداری و گاوداری برده و طی مدت حضور در یک کلبه چوبی در دامنه‌های کوهستانی با مناظر تماشایی سکونت خواهید داشت.

شما با اسب در چمنزارها و دشت‌ها به گشت‌وگذار پرداخته و گله گوساله‌ها را در منطقه جنگلی 3,000 هکتاری با علفزارها و تپه‌های فراوان هدایت می‌کنید.

علاوه بر این‌ها محل سکونت شما تنها چند دقیقه با تعدادی جاذبه گردشگری که در لیست میراث جهانی قرار دارند، فاصله دارد. از میان آن‌ها می‌توان به پارک ملی Waterton Lakes، Head-Smashed-in Buffalo Jump و پارک استانی Writing-on-Stone اشاره کرد.

آبشارها

در این ناحیه تعداد زیادی آبشار تماشایی وجود داشته که بازدید از آن‌ها را به شما توصیه می‌کنیم. برای دسترسی به این جاذبه‌ها باید مسیرهای کوهستانی حیرت‌انگیز را بپیمایید و یک ماجراجویی عالی را خواهید داشت.

در این بین Castle Falls به دلیل پیاده‌روی سبک و خلوت بودن منطقه یک مقصد عالی برای بازدید محسوب می‌شود. آبشار Star Creek Falls Loop نیز محبوبیت بیشتری داشته و شامل یک مسیر پیاده‌روی لوپ و 1.9 کیلومتری با درجه دشواری آسان است. مسیر دسترسی به آبشار Lundbreck Falls نیز دشوار نبوده و تنها با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توان خود را به پای آن رساند. برای دسترسی به Allison Creek Falls نیز باید حدود 40 دقیقه در میان مناظر تماشایی پیاده‌روی کرد.

پیک‌نیک

از دیگر تفریحات تابستانی جذاب پیکینک در میان مناظر تماشایی و زیبای جنوب کوهستان راکی است. شما می‌توانید اسنک‎‌ و نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ را برای پیکنیک تهیه کرده و به تماشای غروب یا طلوع خورشید در یک مکان بی‌نظیر بنشینید.

برای این منظور سفر به منطقه Castle Region یک گزینه عالی محسوب می‌شود. این ناحیه بین کوهستان راکی و دشت‎‌های مرکزی واقع شده و برای یک پیکنیک صبحگاهی و صرف صبحانه کاملا ایده‌آل است.

اگر به پیکنیک در کنار رودخانه و جویبار علاقه دارید باید به Pincher Creek Region رفته یا سواحل رودخانه Crowsnest River را برای اینکار انتخاب کنید. این رودخانه بخاطر داشتن ماهی‌های قزل‌آلای بسیار عالی خود شهرت دارد.

تماشای آسمان شب

لذت تماشای آسمان پر از ستاره را نمی‌توان با هیچ چیز دیگر عوض کرد. جنوب کوهستان راکی دارای نقاط متعدد بوده که از آنجا می‌توان رویدادهای نجومی و آسمان شب را به زیباترین شکل ممکن دید.

به لطف آلودگی نوری ناچیز و ارتفاع بالای منطقه از سطح دریا شما می‌توانید راحت‌تر ستاره‌ها را از آسمان بچینید. در این بین ارتفاعات کوهستان راکی در نزدیکی کلگری برخی از بهترین مکان‌ها برای تماشای آسمان را در دل خود جای داده‌اند.

علاقه‌مندانی که برای تماشای آسمان به این ناحیه می‌روند گزینه‌های گوناگون برای اقامت، سرگرمی و رستوران‌ در اختیار خواهند داشت.

اگر در این روزها قصد تماشای آسمان شب را دارید به وبسایت South Canadian Rockies رفته برنامه‌ریزی‌های لازم برای این سفر فراموش‌نشدنی را انجام دهید.

منبع: Daily Hive