Saturday, April 27, 2024
9.3 C
Calgary

تفریحات پاییزی و برنامه‌های هالووین در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود اینکه به برگ‌ریزان و روزهای سرد پاییز نزدیک می‌شویم، همچنان مشتاق برنامه‌های جذاب این فصل زیبا و البته هالووین هیجان‌انگیز در آلبرتا هستیم.

از  پیاده‌روی در طبیعت شگفت‌انگیز آلبرتا گرفته تا رویدادهای ترسناک و دلهره‌آور، تفریحات زیادی برای لذت بردن از این فصل در ادمونتون، کلگری و دیگر شهرهای استان وجود دارد. در این مطلب فهرستی از این برنامه‌های جذاب را برای شما گردآوری کرده‌ایم. با پیکوبینو همراه باشید.

Pumpkins After Dark در کلگری و ادمونتون

قرار است Pumpkins After Dark در پارک بوردن، ادمونتون، و پارک المپیک، کلگری، با صدها کدو تنبل طراحی شده در طرح‌های کلاسیک، دایناسور، اژدها و نمادهای فیلم‌های سینمایی محبوب میزبان رویداد هالووین باشد.

تور پیاده‌روی به سمت خانه‌های تسخیرشده

اگر به تورهای گردشگری و داستان‌های تاریخی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در سه تور هیجان‌انگیز ارواح که در ادمونتون برگزار می‌شود، شرکت کنید. از قدم زدن در خانه تسخیرشده Strathcona گرفته تا درس تاریخ در دانشگاه آلبرتا، این تورهای دلهره‌آور مو بر تنتان سیخ می‌کند!

شهرهای پاییززده جادویی

آلبرتا مملو از مکان‌هایی با طبیعت شگفت‌انگیز است که به شما اجازه می‌دهند از زیبایی‌های پاییز لذت ببرید. اگر به دنبال سفرهای یک‌روزه خاطره‌انگیز هستید، می‌توانید با خودروی شخصی‌ خود و با همراهی دوستان و عزیزانتان از این مناطق منحصربه‌فرد بازدید کنید.

خانه تسخیرشده Deadmonton

در سه خانه متروکه و روح‌زده واقع در ادمونتون بترسید و هیجان‌زده شوید! طرفداران تورهای دلهره‌آور قرار است امسال از سه مکان جدید بازدید کنند که شامل Return of the Williams Farm، The Convent و The Print Edmonton می‌شوند.

فروشگاه ارزان‌فروشی کاستوم‌های هالووینی

هیچ چیزی بدتر از هزینه کردن روی کاستوم‌های هالووین نیست! شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه‌ها کاستوم‌های متنوع هالووینی ترند و کلاسیک را بپوشید، از سایز آنها اطمینان پیدا کنید و در نهایت آنها را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

صرف لاته کدوتنبل در کافی‌شاپ‌های دنج

از آنجایی که کدوتنبل نماد پاییز است، برخی از کافی‌شاپ‌های ادمونتون و کلگری با سرو لاته کدوتنبل ورود به این فصل زیبا را جشن می‌گیرند. روزهای سرد پاییزی را در این کافی‌شاپ‌های دنج خاطره‌انگیز کنید!

هزارتوی مزرعه ذرت در ادمونتون

default

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که می‌توانید در اطراف ادمونتون انجام دهید، پیدا کردن راه خروج در هزارتوهای دلهره‌آور مزرعه ذرت است. امسال اما طراحی این مزرعه به احترام RCMP تغییرات قابل‌توجهی داشته است.

تهیه کدوتنبل از مزرعه

خرید و حکاکی روی کدوتنبل یکی از چالش‌های همیشگی هالووین است. به مزرعه کدوتنبل بروید و چند عدد کدوتنبل ارزان‌قیمت خریداری کنید تا در صورت خرابکاری دیگر نگران هزینه این نمادهای نارنجی رنگ نباشید.

کمپ‌های پاییزی

تا زمانی که آب و هوای آلبرتا با ما همکاری می‌کند می‌توانیم وسایل کمپینگ را پشت خودروی شخصی خود بگذاریم و با خانواده و دوستانمان در طبیعت اتراق کنیم. با ورود به این لینک از میان ۱۰ مقصد عالی برای کمپینگ در طبیعت زیبای آلبرتا برترین مکان را برای کمپ پاییزی انتخاب کنید.

خانه تسخیرشده Spruce Ridge Scare

از یکی دیگر از خانه‌های تسخیرشده که توسط یک خانواده اداره می‌شود بازدید کنید. گویا یکی از پسرهای این خانواده چهره ترسناکی دارد! البته این خانه هنوز به طور رسمی افتتاح نشده اما انتظار می‌رود به زودی این خبر خوش را رسانه‌ای کند.

عکاسی در ادمنوتون

ساختمان‌های تاریخی که از دانشگاه آلبرتا تا رودخانه North Saskatchewan ادامه دارند، در کنار رنگ‌های پاییزی زیبا فضای بی‌نظیری را برای عکس‌های اینستاگرامی خلق می‌کنند.

آب‌نبات‌های خوشمزه هالووینی

با اینکه تصور می‌شود آب‌نبات‌های هالووین به کودکان تعلق دارد، اما ما بزرگسالان هم می‌توانیم از طعم خاطره‌انگیز این خوراکی‌های شیرین لذت ببریم! Reeses Pieces، شکلات‌های Caramilk و آدامس‌های Jack O’ Lantern Dubble Bubble را از آب‌نبات فروشی‌های ادمونتون تهیه کنید.

Dark در پارک فورت ادمونتون

قرار است Dark در ماه اکتبر به مدت ۱۲ شب در پارک فورت ادمونتون شما را بترساند. شخصیت‌های ترسناک و تسخیر شده را در این پارک ببینید و با ترس و وحشت به خانه بازگردید.

بهترین نقاط کلگری و ادمونتون برای عکاسی

شما می‌توانید در نقاط مختلف ادمونتون و کلگری درخت‌های پاییززده زیبا را تماشا کنید و برای اینستاگرامتان عکس‌های جذاب و در عین حال خاطره‌انگیزی بگیرید.

کنسرت‌های اشباح همراه با نور شمع در کلگری و ادمونتون

قرار است Fever کنسرت‌های بی‌نظیری را با تم هالووین و نور شمع در ادمونتون و کلگری برگزار کند! موسیقی فیلم‌های هالووینی را به صورت زنده در این کنسرت‌های پاییزی بشنوید و تماشا کنید.

رانندگی در بزرگراه‌های دیدنی آلبرتا

در سفرهای جاده‌ای خود در آلبرتا می‌توانید از مسیر پاییزی لذت ببرید. این دو بزرگراه زیباترین بزرگراه‌های کانادا هستند که در آنها شاخ و برگ درختان در هم تنیده شده و فضای رویایی ایجاد کرده‌اند.

سرگردانی در هزارتوی T-Rex

اگر به هیجان و ماجراجویی در هزارتوهای اسرارآمیز علاقه دارید، هزارتوی T-Rex را که در نزدیکی Drumheller قرار دارد، به لیست خود اضافه کنید. طرح این هزارتو دقیقا شبیه به یک T-Rex است! برای مشاهده اسامی تمامی این هزارتوها به این لینک مراجعه کنید.

تور ارواح در بنف

بدون شک تور Paranormal History Walking Ghost که در بنف برگزار می‌شود، یکی از ترسناک‌ترین برنامه‌های ویژه هالووین در آلبرتا است. قرار است در این تور هیجان‌انگیز با داستان‌های کمترشنیده شده ارواح و همچنین داستان‌های اسرارآمیز و ترسناک شهرها آشنا شوید و در طول مسیر با المان‌های مختلف بترسید و هیجان‌زده شوید.

دهکده‌های روح‌زده آلبرتا

دهکده‌های خالی از سکنه و بسیار آرام متعددی در سراسر آلبرتا وجود دارد. شما می‌توانید در این دهکده‌ها قدم بزنید و تا جایی که در توان دارید بترسید! شاید از این مکان‌ها به طور رسمی به عنوان مناطق تسخیرشده یاد نمی‌شود، اما به شما قول می‌دهیم از ترس مو به تنتان سیخ خواهد شد!

 

 

منبع: Dailyhive