Saturday, April 27, 2024
16.1 C
Calgary

معرفی بهترین مسیر پیاده‌روی بنف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هر سال با شروع فصل پاییز بسیاری از آلبرتایی‌ها برای پیاده‌روی به مسیرهای مختلف استان سفر می‌کنند. در این بین پارک ملی بنف میزبان بسیاری از علاقه‌مندان بوده که برای لذت بردن از زیبای‌‌های طبیعی گوناگون به آنجا می‌روند.

انتخاب بسیاری از این افراد پیاده‌روی در مسیر Larch Valley در نزدیکی دریاچه لوییز بوده تا جنگل‌های کاج و مناظر پاییزی را تماشا کنند. همین موضوع باعث ازدحام و شلوغ شدن مسیرهای این ناحیه در ساعات اولیه صبح می‌شود.

اگر به دنبال یک تجربه آرام در محیطی خلوت‌تر هستید ما به شما Healy Pass Trail در نزدیکی مجموعه اسکی Sunshine Village را پیشنهاد می‌کنیم. در اینجا محل‌های بسیار برای پارک خودرو در دهکده وجود داشته که یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

طول مسیر رفت‌وبرگشت حدود 21 کیلومتر بوده که در بیشتر بخش‌ها هموار و در پایان قدری پرشیب است.

با نزدیک شدن به دریاچه درختان کاج بیشتر شده و در نهایت به محیطی خارق‌العاده با مناظر تماشایی کوهستان راکی و دامنه‌های پوشیده از جنگل خواهید رسید.

با عبور از اولین چمنزار در ابتدای مسیر Healy Pass می‌توان چشم‌انداز بسیار حیرت‌انگیز قله‌های اطراف را دید. اگر هوا مساعد باشد بیشتر قله‌های تماشایی بنف ازجمله Mount Assiniboine از اینجا قابل مشاهده هستند. تماشای این کوه‌های بزرگ در پس تپه‌ها و چمنزارهای طلایی‌رنگ بسیار زیباست.

در ادامه می‌توانید مسیر را تا قله Healy Pass Peak ادامه داده و از چشم‌انداز بی‌نظیر آنجا لذت ببرید. این قله در مقایسه با دیگر نقاط منطقه آرامش بیشتری داشته و می‌توانید لحظات خود را به دور از شلوغی و حضور دیگران سپری کنید.

به دلیل طولانی بودن مسیر گروه‌های بزرگ و بیشتر علاقه‌مندان از این مسیر دوری کرده که موجب خلوت‌تر شدن آن می‌شود.

اختلاف ارتفاع نقطه شروع و پایان Healy Pass حدود 900 متر بوده و پیمایش آن حدود چهار ساعت زمان می‌برد.  همچنین شما می‌توانید در نقاط گوناگون مسیر برای عکاسی توقف کنید.

چگونه خود را به مسیر Healy Pass Trail برسانیم؟

برای رسیدن به ابتدای مسیر باید در بزرگراه Trans-Canada حدود هشت کیلومتر به سمت غرب بنف رانندگی کرده و از خروجی Sunshine Village خارج شوید. در ادامه حدود هشت کیلومتر دیگر در جاده Sunshine Village Ski Resort رانندگی در پیش داشته و پس از رسیدن به پارکینگ مسیر پیاده‌روی شروع خواهد شد.

منبع: Daily Hive