Sunday, April 28, 2024
15.2 C
Calgary

میلیونرهای کانادا در کدام شهرها زندگی می‌کنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

براساس گزارشی جدید که تعداد سانتی-میلیونرها در شهرهای مختلف دنیا را بررسی کرده است، ونکوور و تورنتو در رده‌های بالایی جدول قرار دارند.

گروه مهاجرتی Henley & Partners برای تهیه گزارش Henley Global Citizens Report 2023 از داده‌های شرکت New World Wealth استفاده کرده است.

این گزارش براساس اطلاعات بیش از 150,000 شهروند با دارایی بیش از 100 میلیون دلار آمریکا، که داده‌های آن‌ها در پایگاه اطلاعاتی New World Wealth قرار دارد، انجام شده است.

بخش زیادی از این پایگاه داده شامل اطلاعات بنیانگذاران شرکت‌ها و افراد متمول شاغل در شرکت‌های مشهور می‌شود که سمت‌هایی چون مدیرعامل، ریاست، مدیران یا شرکای مدیریتی دارند.

بخشی از گزارش New World Wealth به “آمار املاک” و تعداد خانه‌های گران‌قیمت هر شهر یا منطقه نیز پرداخته است.

دکتر جورگ استفن، مدیرعامل Henley & Partners، در اینباره گفت: “ردیابی این این گروه از شهروندان اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا از بسیاری جهات، یک شاخص خوب و معتبر ثروت خصوصی در کشور هستند. بسیاری از اقتصاددان‌ها ثروت خصوصی را در مقایسه با تولید ناخالص داخلی یک شاخص بهتر برای سنجش سلامت مالی می‌دانند. بعلاوه این شاخص معاملات املاک یا سهام را در نظر نمی‌گیرد.”

براساس رتبه‌بندی امسال شهر ونکوور در میان 50 شهر برتر دنیا از نظر تعداد سانتی-میلیونرها رتبه 41ام را کسب کرده است.

شهر تورنتو نیز با داشتن 192 سانتی-میلیونر و 18 بیلیونر در رتبه 19ام جای گرفته است.

طبق این گزارش شهر ونکوور 71 سانتی-میلیونر و شش بیلیونر دارد. انتظار می‌رود در دهه آینده تعداد سنتی‌-میلیونرها در شهر ونکوور 67 درصد بیشتر شود.

لیست شهرهای دنیا با بیشترین تعداد سانتی-میلیونر (2023)

اگر از خود می‌پرسید کدام شهر بیشترین تعداد سانتی-میلیونر دنیا را دارد پاسخ نیویورک است. در این شهر 775 سانتی-میلیونر و 62 بیلیونر زندگی می‌کنند که رقمی بسیار چشمگیر به شمار می‌رود.

براساس این گزارش تعداد کل سانتی-میلیونرهای دنیا 28,420 نفر است.

شما می‌توانید گزارش کامل را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive