Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

مصدومیت یکنفر در جریان تیراندازی هالووینی در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به گفته پلیس ونکوور تیراندازی در بیرون یک کلاب شبانه پیش از جشن هالووین موجب مصدوم شدن یک نفر شد.

این تیراندازی در بامداد یکشنبه و بیرون کلاب شبانه Gallery رخ داد. در این واقعه یک مرد 44 ساله از ناحیه دست مصدوم شد و یک مرد دیگر که هدف تیراندازی قرار گرفته بود جراحتی ندید.

گروهبان استیو ادیسون در اینباره گفت: “وقتی مردم برای شادی به این کلاب رفته بودند انتظار نداشتند در میانه تیراندازی و خشونت باندهای خلافکار گرفتار شوند. ما نگران بروز این رخدادها در مکانی هستیم که امنیت مردم باید در آن حفظ شود. اطمینان حاصل می‌کنیم که با انجام تحقیقات گسترده عوامل این ناامنی شناسایی شوند.”

بگفته کاراگاهان پرونده افراد مضروب بیرون کلاب شبانه ایستاده بودند که تیرانداز با پای پیاده به آن‌ها نزدیک شد و پس از شلیک چندین تیر با خودرو از محل فرار کرد.”

مدتی پس از این رویداد یک اتومبیل درحالی که می‌سوخت در نزدیکی Connaught Drive در خیابان East 36th پیدا شد. این احتمال وجود دارد که هر دو حادثه با هم ارتباط داشته باشند.

این دومین بار  در دو سال اخیر است که بیرون این کلاب شاهد حوادث خشونت‌آمیز و مرگبار هستیم‌‌. در ماه می 2022 نیز نصیب فضیل بیرون این کلاب چاقو خورد و مدتی بعد بر اثر شدت جراحات کشته شد. ماه گذشته نیز پلیس ونکوور سه نفر را سوار بر خودروی سرقتی در بیرون باشگاه شناسایی و دستگیر کرد. در این خودرو دو قبضه سلاح کشف شد.

پلیس از تمام کسانی که اطلاعاتی درباره حادثه تیراندازی هالووین در Gallery دارند درخواست کرده با بخش جرایم اداره پلیس ونکوور به شماره 604-717-2541 تماس بگیرند.

منبع: Daily hive