Sunday, May 5, 2024
12.4 C
Calgary

پنتون رنگ سال 2024 را معرفی کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پنتتون که از سال ۲۰۰۰ رنگ سال را به طور رسمی معرفی می‌کند، امسال نیز با یک تصمیم‌گیری هوشمندانه «هلویی مخملی» را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی کرد.

پنتون رنگ سال را اینگونه معرفی می‌کند: “هلویی مخملی ملایم، رنگی که بر روحیه، بدن و ذهن انسان تأثیر می‌گذارد.” رنگ سال پنتون همیشه مورد توجه هنرمندان قرار می‌گیرد و با آن آثار بی نظیر را خلق می‌کنند.

در مقاله پنتون می‌خوانیم: “سایه‌های گرم و دوست‌داشتنی رنگ هلویی مخملی باعث بیداری احساسات و ایجاد میل به با هم بودن می‌شود و به آنها پیام مراقبت از یکدیگر را می‌دهد. این رنگ حسی لطیف و صمیمانه را به ما القا می‌کند.»

لئاتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون، در اینباره گفت: «ما به دنبال رنگی بودیم که اشتیاق ذاتی در نزدیکی و ارتباط انسان را منعکس کند، برای همین یک رنگ گرم و مدرن را انتخاب کردیم. این رنگ سایه‌ای گرم و آغوشی لطیف دارد که می‌تواند با جوانان و دنیای امروزی ارتباط برقرار کند.»

به گفته لوری پرسمن، معاون رئیس موسسه پنتون، رنگ سال باید بیانگر همگرایی افراد به عنوان یک جامعه باشد. او افزود: ” در دورانی که آشفتگی بخشی مهم از زندگی ما است، ایجاد حس رشد، همدلی و دلسوزی می‌تواند ما را برای آینده‌ای آرامتر و شادتر آماده کند.”

منبع: CBC