Friday, July 26, 2024
18.2 C
Calgary

شش مسیر پیاده‌روی جذاب و پرمنظره در اطراف کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسیرهای پیاده‌روی بسیاری در اطراف کلگری وجود دارند که تنها با یک ساعت رانندگی می‌توان خود را به آن‌ها رساند. هر مسیر زیبایی‌های حیرت‌انگیز و مختص به خود را دارند و هرکس با هر توانایی می‌تواند آن‌ها را بپیماید.

با نزدیک شدن به تابستان و گرم شدن هوا شهروندان کلگری می‌توانند برای سفری ماجراجویانه در طبیعت بکر و چشم‌نواز برنامه‌ریزی کنند.

در ادامه با شش مسیر پیاده‌روی جذاب و پرمنظره در اطراف کلگری آشنا می‌شویم.

Wind Range Trail

در انتهای مسیر 12 کیلومتری Wind Rabge Trail و پس از هزار متر صعود به چمنزاری زیبا و تماشایی خواهید رسید. همچنین در طول مسیر از تعداد زیادی پل، نواحی جنگلی زیبا و قله‌های پوشیده از برف عبور کرده و فرصت کافی برای عکاسی خواهید داشت.

درجه سختی: دشوار

آدرس: این مسیر درست در جنوب DeadMan’s Flats و در جاده George Biggy Sr. Road قرار دارد. Wind Range Trail در فاصله 96 کیلومتری از کلگری واقع شده و با حدود یک ساعت رانندگی قابل دسترس است.

طول مسیر: 12.7 کیلومتر

میزان صعود: 950 متر

نوع مسیر: رفت و برگشت

Grassi Lakes Trail

این مسیر تماشایی در کنار دریاچه‌ زیبا و بسیار زلال Grassi Lakes قرار داشته و از همان ابتدا شما را مسحور زیبایی خود خواهد کرد. از آنجا که در طول مسیر چالش خاصی وجود ندارد هرکس با هر توانایی می‌تواند آن را بپیماید.

درجه سختی: متوسط

آدرس: این مسیر در فاصله‌ نزدیک از Ken Ritchie Way در Canmore قرار دارد. شما می‌توانید با حدود یک ساعت و 15 دقیقه رانندگی خود را از کلگری به این مسیر در فاصله 108 کیلومتری شهر برسانید.

طول مسیر: 3.4 کیلومتر

میزان صعود: 178 متر

نوع مسیر: لوپ

Yamnuska Ridge & CMC Valley Trail

مسیر ماجراجویانه Yamnuska چالش‌های خاص خودش را دارد و در بخشی از آن باید از زنجیرهای نصب شده در لبه پرتگاه صخره‌‌ای کمک بگیرید. بنابراین پیش از سفر حتما درباره خطرات و جزئیات مسیر مطالعه کنید.

درجه سختی: دشوار

آدرس: ابتدای مسیر در حاشیه بزرگراه شماره 1 در Seebe قرار دارد. شما با 85 کیلومتر رانندگی و پس از حدود یک ساعت می‌توانید خود را از کلگری به آنجا برسانید.

طول مسیر: 8.9 کیلومتر

میزان صعود: 915 متر

نوع مسیر: لوپ

Jewell Pass via Prairie View Trail

اگر بدنبال مسیری تماشایی و مناسب برای گردش سگ می‌گردید حتما به Jewell Pass بروید. در این مسیر لوپ دو گزینه خواهید داشت: طی کردن مسیر ساده‌تر در خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت یا وارد شدن به مسیر دشوارتر در جهت حرکت عقربه‌های ساعت.

درجه سختی: متوسط

آدرس: این مسیر تماشایی در جاده Barrier Lake و درست در کنار بزرگراه شماره 40 در Kananaskis قرار دارد. دسترسی به مسیر با 84 کیلومتر رانندگی از کلگری و در مدت حدودا یک ساعت امکان‌پذیر است.

طول مسیر: 15.93 کیلومتر

میزان صعود: 823 متر

نوع مسیر: لوپ

Grotto Canyon Trail

این مسیر عجیب و جذاب از میان دیواره‌های صخره‌ای مرتفع عبور می‌کند و بدون شک تجربه‌ای تکرارنشدنی برایتان رقم خواهد زد.

درجه سختی: آسان

آدرس: مسیر Grotto Canyon تنها با پای پیاده قابل دسترس است. شما باید از پارکینگ Grotto Mountain در Bighorn No. 8 سفر خود را آغاز کنید. فاصله این مسیر از کلگری 93 کیلومتر بوده و با حدود یک ساعت و پنج دقیقه رانندگی قابل دسترس است.

طول مسیر: 7.1 کیلومتر

میزان صعود: 395 متر

نوع مسیر: رفت و برگشت

Big Hill Springs Trail

پارک استانی Big Hill Springs در فاصله 40 دقیقه‌ای از کلگری قرار دارد و مقصدی آسان برای فرار از شلوغی‌های شهر به شمار می‌رود. هرچند مسیر پیاده‌روی قدری شیب دارد، اما همه می‌توانند بدون سختی از آن عبور کنند. مهمترین جاذبه این منطقه آبشارهای تماشایی آن است.

درجه ساختی: آسان

آدرس: پارکینگ Big Hill Springs در کنار جاده‌ای به همین نام و در نزدیکی Range Road 34A در Cochrane قرار دارد. تنها با 43 کیلومتر رانندگی و در زمان حدود 40 دقیقه به این منطقه خواهید رسید.

طول مسیر: 1.6 کیلومتر

میزان صعود: 69 متر

نوع مسیر: لوپ

منبع: Daily Hive