Sunday, April 28, 2024
7.2 C
Calgary

فرصت‌های شغلی جذاب ماه ژانویه در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌خواهید سال جدید را با شغلی جذاب آغاز کنید این مطلب را تا پایان بخوانید

وبسایت Mediacorp با بررسی نیازهای شغلی کارفرما‌های استان بهترین فرصت‌های استخدامی موجود را انتخاب کرده است.

برای رده‌بندی این شرکت‌ها از هشت معیار محل کار، فضای شغلی و اجتماعی، مزایای پزشکی، مالی و خانوادگی، تعطیلات و مرخصی‌ها، ارتباط میان کارکنان، مدیریت عملکرد، آموزش و توسعه مهارت‌ها و مشارکت اعضا، استفاده شده است.

در این مطلب با بهترین فرصت‌‌های شغلی جذاب ماه ژانویه در آلبرتا آشنا می‌شویم.

PCL Construction

شرکت PCL یک در حوزه پروژه‌های ساختمانی خصوصی کانادا، ایالات متحده، استرالیا و منطقه کارائیب فعالیت می‌کند و دفتر مرکزی آن در ادمونتون قرار دارد.

مزایا: ایجاد فرصت‌های یادگیری برای کارمندان یکی از مهمترین مزایای این شرکت به شمار می‌رود. علاوه بر این امکان عضویت رایگان در باشگاه‌ ورزشی برای کارمندان، بازنشستگان و اعضای خانواده آنها وجود دارد.

فرصت‌های شغلی: در حال حاضر فرصت‌های شغلی فراوان از جمله دو جایگاه برای مهندس عمران در ادمونتون وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

ATCO Group

شرکت هلدینگ مهندسی، لجستیک و انرژی ATCO در کلگری قرار دارد. شرکت‌های تابعه آن‌ها در حوزه برق، تولید و توزیع گاز طبیعی و شرکت‌های ساختمانی فعالیت می‌کنند.

مزایا: طرح خرید سهام برای کارمندان دائمی، دریافت پاداش سالیانه، پوشش هزینه‌های درمانی تا سقف ۲٬۲۵۰ دلار برای بهداشت روان و مستمری، کارآموزی با دستمزد، مشاوره رسمی و کمک هزینه تحصیلی از جمله مزایای ATCO Group هستند.

فرصت‌های شغلی: شما می‌توانید در سمت‌های مختلفی نظیر فروشنده، خدمات کمپینگ و مواد غذایی و گروه عملکردهای جهانی شرکت مشغول به کار شوید. برای مشاهده تمامی این فرصت‌ها به این لینک مراجعه کنید.

Alberta Health Services

مرکز خدمات بهداشتی آلبرتا ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر استان است.

مزایا: AHS یکی از کارفرمایان تقدیر شده استان است که مزایای ویژه‌ای برای کارکنان خود دارد.

فرصت‌های شغلی: در حال حاضر صدها فرصت شغلی نظیر پرستار و تکنسین درمانی وجود دارد. با جستجو در این لینک شغل مناسب خود را پیدا کنید.

Pembina Pipeline Corporation

شرکت Pembina Pipeline Corporation در زمینه حمل و نقل و تأمین انرژی پیشرو است و بیش از ۵۶ سال سابقه خدمات‌رسانی به صنعت انرژی آمریکای شمالی دارد.

مزایا: برنامه‌های آموزشی داخلی، کمک هزینه تحصیلی برای کارمندان و ارائه بورسیه تحصیلی برای فرزندان آنها تنها بخشی از مزایای این شرکت هستند.

فرصت‌های شغلی: هم‌اکنون فرصت‌های شغلی بسیار مانند تحلیلگر شبکه حمل و نقل و کارآموز در دسترس هستند. برای مشاهده فهرست مشاغل موجود به این لینک مراجعه کنید.

Rümi

استارتاپ Rumi در زمینه محصولات خانگی هوشمند، خدمات تعمیر و نگهداری و مشاوره در خصوص مدیریت خانه فعالیت می‌کند.

مزایا: ارائه مدل کاری Hybrid Work برای واجدین شرایط، کمک هزینه تحصیلی برای کارمندان علاقه‌مند به تحصیل و بورسیه تحصیلی فرزندان آنها از جمله مزایا هستند.

فرصت‌های شغلی: در حال حاضر یک فرصت کاری برای مدیر ارشد قیمت‌گذاری انرژی و استراتژی خرده‌فروشی در کلگری وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive