Saturday, April 27, 2024
5.2 C
Calgary

بهترین مقصدهای گردشگری کانادا برای سفر بهاری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خوشبختانه کانادا با داشتن زیبایی‌های طبیعی و تاریخی فراوان نیاز شهروندان به سفرهای خارجی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی یک سفر اقتصادی و جذاب برای فصل بهار لحظات شیرینی را همراه با عزیزان خود سپری کنید.

بنابراین اگر سفرهای داخلی و هیجان‌انگیز را به هتل‌های پر زرق و برق در مقصدهای گردشگری خارجی ترجیح می‌دهید این مطلب را تا پایان بخوانید.

Cape Breton, Nova Scotia

جزیره کیپ برتون زیبایی‌های بسیاری برای گردشگران دارد! جنگل‌های وسیع، صخره‌های دریایی باشکوه، مسیرهای جاده‌ای جذاب در میان درختان و سواحل تماشایی کیپ برتون را برای همیشه در خاطر شما حک خواهد کرد. بنابراین اگر عاشق طبیعت، پیاده‌روی و کوهنوری هستید حتما این جزیره حیرت‌انگیز را در لیست سفرهای خود قرار دهید.

Chaudière, Quebec

شودییر در کبک با طبیعت سبز، جاذبه‌های تاریخی و حیات‌وحش بی‌نظیر خود شما را مجذوب می‌کند. در این سفر می‌توانید گاوهای اسکاتلندی را هنگام چرا در تپه‌های به نظاره بنشینید. همچنین اگر اهل عکاسی هستید سفر زمستانی به شما شودییر را پیشنهاد می‌کنیم تا از چشم‌اندازهای سفید و پوشیده از برف عکس بگیرید.

Charlottetown, Prince Edward Island

شارلوت‌تاون، بزرگ‌ترین شهر جزیره پرنس ادوارد، با چشم‌اندازهای ساحلی و مناظر شگفت‌انگیز خود بهترین مقصد سفر بهاری خواهد بود.

Canmore, Alberta

کنمور یکی از زیباترین شهرهای کانادا در دل رشته کوه‌های راکی است که حدود ۱۶٬۰۰ نفر جمعیت دارد. این شهر که مملو از چشم‌اندازهای طبیعی رنگارنگ است لوکیشن فیلم‌های سینمایی معروفی چون Brokeback Mountain، The Edge و Shanghai Noon بوده است.

Calgary, Alberta

شاید وقتی صحبت از تعطیلات به میان می‌آید، کلگری آخرین شهری باشد که به ذهن شما خطور می‌کند، اما اگر به زندگی شهری آرام عادت دارید و می‌خواهید از چشم‌انداز‌های خیره‌کننده لذت ببرید بهترین گزینه خواهد بود.

شما در کلگری می‌توانید با تاریخ کانادا آشنا شوید و از تماشای حیات‌وحش بی‌نظیر آن شامل شیرکوهی، گوزن، راسو، خرس و حتی جوجه تیغی لذت ببرید!

Prince Edward County, Ontario

اگر به غذاهای محلی، شراب و فضاهای دوستانه و دنج علاقه دارید، به پرنس ادوارد کانتی سفر کنید. شما در این سفر می‌توانید از شش موزه فرهنگی تاریخی بومیان بازدید کرده و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

Winnipeg, Manitoba

در عکس بالا نمایی از Assiniboine Park شگفت‌انگیز را مشاهده می‌کنید. فرقی نمی‌کند کجای شهر ایستاده باشید زیرا از هر نقطه می‌توان درختان رنگارنگ را مشاهده کرد. نمایشگاه‌های هنری، جشنواره‌های موسیقی و موزه‌های گوناگون برخی دیگر از جاذبه‌های گردشگری وینیپگ هستند.

Quebec City, Quebec

برای بازدید از میراث فرانسوی کانادایی باید به شهر کبک سفر کنید. در Old Quebec قدم بزنید، از Château Frontenac دیدن کنید و در کلیسای حیرت‌انگیز Basilica-Cathedral Notre-Dame de Québec اوج زیبایی هنر معماری را ببینید.

Cowichan Valley, British Columbia

برای یک سفر بهاری بیادماندنی به Cowichan Valley بروید! در جریان ماجراجویی در این دره پر از تاکستان و باغ‌های میوه انواع شراب و خوراکی‌های محلی خوشمزه را امتحان خواهید کرد.

Saanich Peninsula, British Columbia

اگر می‌خواهید از پارک‌های استانی بازدید کنید، در آب‌ شیرجه بزنید و یا وعده‌های غذایی‌ لذیذ را در رستوران‌های محلی خاص میل کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به Saanich Peninsula سفر کنید. با توجه به اینکه باغ‌های میوه فراوانی در مسیرتان وجود دارد، شما می‌توانید از چیدن میوه‌های تازه نیز لذت ببرید.

منبع: Daily Hive