Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

بهترین مسیرهای پیاده‌روی ادمونتون برای ماجراجویی بهاری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آب شدن یخ‌ها، بازگشت پرندگان و روزهای گرم و آفتابی برخی از نشانه‌های شروع فصل بهار هستند که شرایط را برای یک پیاده‌روی ماجراجویانه مهیا می‌کنند.

طبیعت بی‌نظیر اطراف شهر ادمونتون مسیرهای پیاده‌روی متعدد و بسیار جذابی دارد. در این مطلب با برخی بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

Mill Creek Ravine Park

شما می‌توانید بدون خروج از شهر ادمونتون و در Mill Creek Ravine Park یک پیاده‌روی طولانی‌ را تجربه کنید و در پایان از تماشای منظره دریاچه لذت ببرید.

آدرس: 96th Street and 76th Avenue NW

Elk Island National Park

در فاصله ۳۵ دقیقه‌ای شرق ادمونتون با جنگل انبوده، حیات وحش منحصربفرد، آسمان پر ستاره و چشم‌اندازه‌های خیره‌کننده مواجه خواهید شد! پارک ملی Elk Island با گله‌های گاومیش کوهان‌دار آمریکایی و بیش از ۲۵۰ گونه پرنده یکی از بهترین پهنه‌های حفاظت‌شده در کانادا است. شما می‌توانید در مسیرهای این ناحیه یک پیاده‌روی ماجراجویانه را تجربه کنید.

آدرس: 54401 Range Road 203, Fort Saskatchewan

Fort Edmonton Park footbridge

اگر می‌خواهید حین پیاده‌روی مناظر اطراف را از بالای یک پل مرتفع تماشا کنید و از مناظر رودخانه ساسکاچوان لذت ببرید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم به پل میان پارک Fort Edmonton و Wolf Willow Ravine بروید.

آدرس: 1307 Woodward Place NW

Hard Luck Canyon

اگر از تماشای منظره آبشار لذت می‌برید به Hard Luck Canyon برود. این مسیر پیاده‌روی که با پل از روی آبشار می‌گذرد. شما همچنین می‌توانید از طریق پله به پایین دره بروید و آبشارها و دیواره‌های دیدنی را از نزدیک ببینید.

آدرس: Range Road 125A, Woodlands County

Cooking Lake — Blackfoot Provincial Recreation Area

منطقه Cooking-Lake Blackfoot در ۶۰ کیلومتری شرق ادمونتون با جنگلی به وسعت ۹۷ کیلومتر مربع، چمنزار و تالاب آرام فضای بی‌نظیری برای تماشای حیات وحش است. این پارک استانی یکی از مهم‌ترین زیستگاه‌های حیات وحش مانند کایوت، گوزن، روباه، موس و سیاه گوش است.

آدرس: 52365 Range Road 210, Sherwood Park

Anywhere in Edmonton’s River Valley

خوشبختانه بزرگ‌ترین پارک شهری آمریکای شمالی در نزدیکی ادمنتون قرار دارد. شما می‌توانید در بیش از ۱۶۰ کیلومتر مسیر پیاده‌روی حافظت شده، ۲۰ پارک بزرگ و اطراف رودخانه‌ای قدم بزنید و یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی سراسر کانادا را ببینید.

Lois Hole Centennial Provincial Park

پارک استانی Lois Hole Centennial بین ادمونتون و سنت آلبرت قرار گرفته و با دریاچه وسیع خود طرفداران بسیار دارد. این دریاچه ۶۰ درصد مساحت پارک را تشیل می‌دهد و از نظر بوم‌شناسی بسیار حیاتی است. حتما یک روز آفتابی را برای این ماجراجویی بهاری اختصاص دهید تا از سکوی تماشای حیات‌وحش در قسمت شرقی لذت ببرید.

آدرس: 1 Ray Gibbon Drive, St. Albert

Clifford E. Lee Nature Sanctuary

شما می‌توانید در مسیرهای متعدد این پناهگاه زیبا که در نزدیکی Devon قرار دارد قدم بزنید و چشم‌اندازهای متنوع مانند باتلاق، جنگل کاج، چمنزار و پارک را ببینید. بیش از ۱۰۰ گونه پرنده در این منطقه زندگی می‌کنند.

آدرس: Sanctuary Road, Spruce Grove

Strathcona Wilderness Centre

مسیر پیاده‌روی ۱۲ کیلومتری Strathcona County مناظر شگفت‌انگیز و حیات‌وحش بسیار جذاب دارد. اگر می‌خواهید از هوای بی‌نظیر بهاری لذت ببرید حتما از Strathcona Wilderness Centre بازدید کنید.

آدرس: 52535 Range Road 212, Uncas

منبع: Daily Hive