Monday, April 29, 2024
7.2 C
Calgary

معرفی جشنواره‌های غذای کلگری در ماه‌ آوریل

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با فرارسیدن بهار و گرم‌ شدن هوا شاهد برگزاری رویدادهای گوناگون در ماه آوریل هستیم. در این بین جشنواره‌های غذای کلگری از جایگاه ویژه برخوردار هستند.

از جشنواره یک ماهه غذاهای فیلیپینی گرفته تا بازار بهاره غذاهای وگان در کلگری برگزار می‌شوند. در این مطلب با بهترین جشنواره‌های غذای کلگری در ماه آوریل آشنا خواهیم شد..

جشنواره غذاهای فیلیپینی

این جشنواره خوشمزه در سراسر کانادا برگزار می‌شود و طی ماه آوریل به شهر کلگری می‌آید. قرار است در این جشنواره علاوه بر منوهای ثابت، غذاهای لذیذ و ویژه آشپزهای حرفه‌ای فیلیپینی نیز سرو می‌شوند.

بازار بهاره وگان

در این جشنواره جذاب فرارسیدن بهار جشن گرفته می‌شود! در بازار بهاره وگان علاوه بر عرضه پوشاک، جواهرات و مواد غذایی، غذاهای گیاهی و خوراکی‌های متنوع نیز سرو می‌شوند.

زمان: ۱۴ آپریل

آدرس: Marda Loop Community Hall – 3130 16th Street SW, Calgary

هزینه: رایگان، برای رزرو غرفه به این لینک مراجعه کنید

جشنواره کوکتل Made With Love Banff Food

این جشنواره ۱۶ روزه با حضور برترین رستوران‌ها و بارهای شهر در دو فضای سرپوشیده و باز برگزار می‌شود. قرار است در این جشنواره بیش از ۲۰ رستوران و بار محلی با الهام از Spring Apres نوشیدنی‌ها و غذاهای خلاقانه و جذاب حضور داشته باشند.

زمان: ۱۹ آپریل تا ۴ می

آدرس: مکان‌های مختلف در بنف

جشنواره شراب کشور پرتغالی

اگر از علاقمندان شراب هستید و می‌خواهید شراب‌های متنوع کشور پرتغال را تست کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنامه شگفت‌انگیز را از دست ندهید. در این رویداد یک روزه می‌توان شراب سفید Alvarinho ، شراب قرمز Tejo و دیگر انواع بی‌نظیر را امتحان کنید.

زمان: ۲۷ آپریل

آدرس: Market Wines University District –4109 University Avenue NW, Calgary

هزینه: ۱۸.۱۸ دلار برای هر نفر، خرید بلیت به صورت آنلاین

منبع: Daily Hive