Monday, May 6, 2024
7.3 C
Calgary

بازگشت جشنواره La Pizza Week به کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قرار است هفته پیتزای کانادا بار دیگر توسط برگزارکنندگان La Poutine Week و Le Burger Week در برخی شهرها برگزار شود.

جشنواره غذایی La Pizza Week برای چهارمین دوره و با حضور رستوران‌های معروف شهرهای مختلف کانادا برگزار خواهد شد. در این جشنواره هیجان‌انگیز شرکت‌کنندگان پیتزاهای مخصوص خود را ارائه می‌دهند.

جشنواره La Pizza Week از یک تا ۷ می پربا می‌شود. علاوه بر این، شرکت DoorDash که در حوزه دلیوری غذا فعالیت می‌کند حضور خواهد داشت؛ به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت پیتزای خود را به صورت بیرون‌بر سفارش دهید.

جالب است بدانید که طی سال‌های گذشته حدود ۱٬۵۰۰ رستوران از سراسر کانادا در La Pizza Week شرکت داشته و بیش از ۵۰۰٬۰۰۰ نفر نیز از این جشنواره بازدید کرده‌اند!

بر اساس وب‌سایت رسمی La Pizza Week، این جشنواره نقش قابل‌توجهی در افزایش فروش رستوران‌های محلی شرکت‌کننده دارد.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند در وب‌سایت La Pizza Week به پیتزای مورد علاقه خود رای دهند، امتیاز YUM جمع کنند و از این امتیاز برای خرید پیتزا استفاده ببرند.

امتیاز YUM از طریق رای‌دهی به پیتزاها و تگ @LaPizzaWeek در اپلیکیشن اینستاگرام بدست می‌آید. افرادی که بتوانند بیشترین امتیاز YUM را کسب کنند کارت هدیه DoorDash به مبلغ ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار برنده خواهند شد.

اما امسال یک تغییر دیگر نیز در این جشنواره شگفت‌انگیز ایجاد شده است. قرار است جشنواره La Pizza از فروش هر پیتزا یک دلار به خیریه Make-A-Wish کمک کند. بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی این جشنواره، هدف حمایت از خیریه مورد نظر و لذت بردن از طعم‌ پیتزا است.

محل برگزاری این جشنواره شهرهای سراسر بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، منیتوبا، انتاریو و کبک خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت La Pizza Week آن‌ها مراجعه کنید.

La Pizza Week

زمان: یک تا ۷ می ۲۰۲۴

آدرس: رستوران‌های شرکت‌کننده در سراسر کانادا

منبع: Daily Hive