Thursday, May 16, 2024
8.8 C
Calgary

ماجراجویی با دوچرخه و کمپینگ در اطراف مرز ایالات‌متحده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

انجمن Adventure Cycling Association تمام نکات موردنیاز را در اختیار دوستداران دوچرخه‌سوای قرار می‌دهد تا بتوانند پس از یک روز پر ماجرا و خسته‌کننده، در پارک‌های ایالات‌متحده استراحت کنند.

با توجه به وجود پارک‌های ملی متعدد در ایالات‌متحده، دوچرخه‌سواری در اطراف نوار مرزی کانادا-آمریکا یک گزینه جذاب و بی‌نظیر برای لذت بردن از مناظر طبیعی تماشایی است. البته برنامه‌ریزی برای چنین سفری چندان ساده نیست و باید با دقت انجام شود.

برای مثال بسیاری برآورد دقیق از مسافت قابل پیمایش با دوچرخه ندارند و گاهی اوقات شرایط می‌تواند از کنترل خارج شود. بنابراین رزرو یک محل مناسب برای کمپینگ و استراحت بسیار حیاتی و دشوار است.

انجمن Adventure Cycling Association برای این منظور راهنمایی‌هایی را ارائه می‌دهد. بر این اساس تعدادی از پارک‌های ایالتی قانون no-turn-away را اجرا می‌کنند که بر این اساس یک محل کمپینگ اضطراری در اختیار شما قرار داده می‌شود. بنابراین حتی در صورت تکمیل ظرفیت محوطه کمپینگ، یک مکان مناسب به گروه‌های کوچک دوچرخه‌سوار که به دنبال محل اقامت هستند، اختصاص پیدا می‌کند.

این انجمن توصیه می‌کند دوچرخه‌سوارانی که قصد سفر به پارک‌های ایالتی با این قانون را دارند حتما یک نسخه چاپی همراه داشته باشند، تا ثابت کنند می‌توانند در یکی از نقاط اضطراری کمپ کنند.

شما می‌توانید لیست کامل پارک‌های ایالتی که قانون no-turn-way را اجرا می‌کنند در اینجا مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive