Friday, July 26, 2024
18.2 C
Calgary

یک ماجراجویی بیادماندنی با سفر به Comex Valley

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌خواهید یک تعطیلات تابستانی خاطره‌انگیز، پر از سرگرمی‌های جذاب و بی‌نظیر را داشته باشید، باید به Comox Valley سفر کنید.

منطقه گردشگری Comox Valley، واقع در جزیره ونکوور، مکانی شگفت‌انگیز برای لذت بردن از جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی است.

این دره زیبا در فصل بهار با برگزاری آیین مردمان Cumberland، Comox and Courtenay به وجد می‌آید و گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. همچنین شما می‌توانید از کلگری و ادمونتون با پرواز مستقیم به این منطقه سفر کنید!

ورزش‌های آبی، مسیرهای دوچرخه‌سواری و رستوران‌های متعدد Cumberland باعث محبوبیت این شهر شده‌اند. در Comox نیز وجود سواحل دیدنی، مسیرهای پیاده‌روهای دلنشین، طبیعت چشم‌نواز و مراکز خرید مورد توجه گردشگران هستند. بزرگ‌ترین شهر این منطقه یا همان Courtenay با رستوران‌ها و آثار هنری بومی محلی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در این مطلب با تفریحات گوناگون Comox Valley آشنا خواهیم شد.

برنامه‌های ورزشی در فضای باز

در طول فصل بهار آب و هوای این منطقه بسیار دلچسب و مطلوب می‌شود. اگر اهل فعالیت‌های ورزشی آبی هستید می‌توانید از کایاک‌سواری و پدل بوردینگ لذت ببرید. گلف در زمین‌های مجهز، زیپلاین در کوه واشنگتن (طولانی‌ترین زیپلاین جزیره ونکوور!)، قایق‌سواری در Comox Bay، کایت‌سواری روی آب‌های Goose Spit و دوچرخه‌سواری در مسیرهای پر فراز و نشیب کوه واشنگتن را فقط می‌توان در Comox Valley با هم تجربه کرد.

رستوران گردی و بازدید از کارخانه آبجوسازی

در Comox Valley رستوران، کارخانه آبجوسازی و کافه‌های محلی فراوان وجود دارد که می‌توان ساعت‌های خوشی را در آنها سپری کرد.

شما در طول سفر به Courtenay می‌توانید به رستوران ایتالیایی Il Falcone بروید و غذاهای خوشمزه را میل کنید، دونات‌های متنوع Cumberland Village Bakery که عمری صد ساله دارند را امتحان کنید، یا به آبجوسازی و شراب‌سازی بروید و در فضای باز Gladstone Brewery از نوشیدنی خود لذت ببرید.

اگر به محصولات کشاورزی فصلی علاقه‌ دارید می‌توانید از بازارهای محلی کشاورزان قارچ، تربچه، ریواس و ده‌ها محصول دیگر را تهیه کنید. علاوه بر این گوشت، پنیر، تخم‌مرغ و انواع غذاهای محلی و دریایی نیز عرضه می‌شوند.

برنامه‌های فرهنگی

در Comox Valley چندین مجموعه فرهنگی با فعالیت‌های جذاب فعالیت می‌کنند. در گالری I-Hos Gallery که بین Courtenay و Courtenay قرار دارد، با آثار هنری کهن، معاصر و جواهرات قوم  K’ómoks آشنا خواهید شد.

فسیل‌های موزه Courtenay And District Museum And Palaeontology Centre به ۸۰ میلیون سال پیش تعلق دارند و با هنرمندان محلی در Art Wrx آشنا خواهید شد. شما همچنین می‌توانید سانس‌های Sid William Theatres را برای تماشای نمایش و رویدادهای ویژه چک کنید.

برنامه‌های مراقبت‌ شخصی

بیشتر افراد با هدف دور شدن از هیاهو و شلوغی شهرها سفر می‌کنند. اگر شما نیز همین هدف را در Comox Valley دنبال می‌کنید حتما به سواحل Salish Sea بروید. در Pacific Mist Spa واقع در Kingfisher Oceanside Resort یا Oh Spa at the Old House Hotel در Courtenay امکانات بهداشتی و درمانی بسیار ارائه می‌شوند. علاوه بر این، The Lost Faucet Sauna House در Cumberland سونای سنتی و حمام‌های اروپای شرقی/اسکاندیناوی را خواهید یافت.

پیاده‌روی در سواحل زیبا و تنفس نسیم تازه دریا در مجاورت Courtenay Rotary Trail، Airpark Loop و یا Goose Spit را به هیچ عنوان از دست ندهید. یادتان باشد که در جنگل سرسبز Seal Bay Park به پیاده‌روی بپردازید و از مناظر شگفت‌انگیز و حیات وحش منطقه لذت ببرید.

برای برنامه‌‌ریزی سفر به وب‌سایت Experience Comox Valley مراجعه کنید تا از نکات کاربردی و مهم وب‌سایت بهره‌مند شوید.

منبع: Daily Hive