Monday, May 20, 2024
3.7 C
Calgary

پیمایش مسیر Tuff Puff در کوهستان راکی آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال یک مسیر پیاده‌روی جذاب در آلبرتا می‌گردید باید خود را به غرب استان برسانید. صخره‌های رنگارنگ و حیرت‌انگیز مسیر Tuff Puff منظره‌ای باشکوه را پدید آورده‌اند که عبور از آن‌ها تجربه‌ای بی‌نظیر است.

این منطقه در نزدیکی دریاچه آبراهام، نزدیک نوردگ، قرار دارد. شما می‌توانید با عبور از مسیر رفت‌وبرگشت 11.1 کیلومتری Tuff Puff از تماشای چشم‌اندازهای حیرت‌انگیز در ارتفاعات گوناگون لذت ببرید.

اختلاف ارتفاع نقطه شروع و پایان مسیر حدود 1,000 متر است، بنابراین پیمایش آن چندان آسان هم نخواهد بود. با این وجود پس از رسیدن به با بالای کوه متوجه می‌شوید که ارزشش را دارد.

صخره‌های رنگارنگ این کوهستان بهترین محل برای عکاسی اینستاگرامی هستند و با توجه به فصلی که برای سفر انتخاب می‌کنید، می‌توانید با مناظر برفی نیز روبرو شوید.

در کنار این‌ها مناظر کوهستانی و قله‌های باشکوه اطراف نیز سوژه‌های عالی برای هستند.

حتما همراه آب، خوراکی و اسنک همراه داشته باشید، زیرا برای پیمودن این مسیر به انرژی زیاد نیاز خواهید داشت.

اگر ساکن ادمونتون هستید باید 3 ساعت و 41 دقیقه را تا رسیدن به پارکینگ شروع پیاده‌روی رانندگی کنید. در صورتی که از کلگری حرکت می‌کنید حدود سه ساعت در جاده خواهید بود.

فراموش نکنید که این پیاده‌روی حداقل چهار ساعت زمان می‌برد، بنابراین باید در ساعات اولیه صبح به پارکینگ برسید تا بتوانید هنگام عصر و در زمان مناسب بازگردید. همچنین حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و در طول مسیر به اندازه کافی آب بنوشید.

منبع: Daily Hive