Friday, July 26, 2024
18.2 C
Calgary

مادربزرگ خوش‌شانس که بلیت را از فروشگاه دخترش خرید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک مادربزرگ خوش‌شانس کبکی پس از خرید بلیت بخت‌آزمایی از فروشگاه دخترش برنده جایزه‌ای ارزشمند شد که زندگی او را متحول کرد.

دنیس بلانژه، ساکن منطقه Saguenay–Lac-Saint-Jean، یبا خرید بلیت از فروشگاه Dépanneur Métabetchouan واقع در Métabetchouan-Lac-à-la-Croix که متعلق به دخترش است، برنده بخت‌آزمایی شد.

خانم بلانژه بلیت Lotto 6/49 را انتخاب کرد و تصمیم گرفت همان ترکیب اعدادی که به مدت ۳۵ سال انتخاب کرده را دوباره بازی کند. قرعه‌کشی این لاتاری با جایزه توپ طلایی به ارزش ۴۲ میلیون دلار در تاریخ ۴ مه برگزار شد.

این مادربزرگ خوش‌شانس با برنده شدن جایزه توپ سفید و بلیت برنده به شماره ۰۱-۶۸۶۰۳۱۹۱ توانست صاحب یک میلیون دلار جایزه شود!

مراسم اهدای چک یک میلیون دلاری در مغازه دختر خانم بلانژه برگزار شد. جالب است بدانید این فروشگاه ۱۰ درصد از مبلغ جایزه که برابر با ۱۰٬۰۰۰ دلار می‌شود را دریافت کرد. جالب‌تر آنکه تاکنون سه بلیت برنده از همین فروشگاه تهیه شده‌اند!

Lotto 6/49 – Elle devient millionnaire avec un billet acheté au dépanneur de sa fille! (Groupe CNW/Loto-Québec)

در سال ۲۰۲۳ یکی از ساکنین منطقه به نام پاتریک گرین برنده جایزه 20X Supreme شد و ۲ میلیون دلار به جیب زد. پیش از او نیز راجر لاروش در جون ۲۰۲۱ برنده جایزه یک میلیون دلاری شده بود.

این مادربزرگ خوش‌شانس تصمیم دارد از این جایزه برای کمک به فرزندانش استفاده کند. بخشی از این پول برای تعمیر خانه دخترش هزینه خواهد شد و یک کامیون نیز برای پسر خود خریداری می‌کند. خانم بلانژه همچنین قصد دارد مبلغی را برای تحصیل نوه‌های خود کنار بگذارد.

توجه داشته باشید که هر شکل از قمار مانند بخت‌آزمایی دارای ریسک‌ بوده و نتیجه آن کاملا تصادفی است. به تمام افراد توصیه می‌شود هنگام قمار مسئولانه عمل کنند. اگر هم‌اکنون مشکلاتی درباره قمار دارید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive